Te koop: Marc & Sons Marine Uhr verkocht

Deze mag weg. Ben flink aan het inkrimpen. Marc & Sons is een merk dat destijds door Schoeneuhren.de werd verkocht. Daar komt deze ook vandaan. Dit model is voor zover ik weet niet meer verkrijgbaar. Wanneer je de klassieke Marine Uhr zoekt ga je geen betere kwalitietsverhouding vinden. Saffierglas en een Miyota 9015 die handopwindbaar is en hacked. Een uurwerk dat kwalitatief zeker niet onder doet voor een ETA.
Te koop: De origienel band is nooit gedragen. De gesp van de band die door de gaatjes gaat is vrij losjes. Ik heb hem daarom altijd op andere banden gedragen. Ik doe er een bruine band bij met quick release zoals op de foto waar hij in de doos zit. Met 20mm kan deze overigens op zeer veel combinaties. Met een witte lederen band is hij ook erg mooi voor een dame.
Merk en model: Marc & Sons MSM-003
Diameter: 40mm
Leeftijd: 2018
Papieren, doos en eventuele accessoires: Met doos en gebruiksaanwijzing
Verzendkosten of afgehaald: Inclusief verzenden.
Conditie (krassen, werking etc): Goede staat. Glas is krasvrij. Lichte sporen achter op lugs van bandenwissel.
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 9015
Vraagprijs: 120 euro inclusief verzenden…
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Hier een review…

4 likes