Te koop: Memosail regatta yachting Valjoux 7733

Te koop

Merk en model: V.I.P. Memosail regatta Chronograph
Diameter: 42mm zonder kroon
Leeftijd: eind jaren 70
Papieren, doos en eventuele accessoires: horloge alleen
Verzendkosten of afgehaald: beide
Conditie (krassen, werking etc): prachtig en uniek horloge met chronofunctie die is aangepast voor regattaraces. Bij start begint de chronowijzer te lopen en begint op de verdiepte wijzerplaat de tijd tegen de klok in te lopen tot na 10 minuten het woord ‘START’ zichtbaar is. De boten moeten met een tussentijd van 10 minuten starten. Vandaar deze functie.
Zeer goede staat. Patina op wijzerplaat , uurwerk is schoon en loopt keurig. Horloge is voor mij net wat te groot. Originele band met Memosail clasp.
Filmpje van de werking hier:

https://www.instagram.com/p/CGesPGunn4k/?igshid=11ysospwkjlmc

Soort uurwerk en kaliber: Valjoux 7733 Chronograph
Vraagprijs: €550
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

11 likes

Animo maar nog geen knoop.
Kijk heel even mee naar het uurwerk, wat een schoonheid…

2 likes

Te koop

Merk en model: V.I.P. Memosail regatta Chronograph
Diameter: 42mm zonder kroon
Leeftijd: eind jaren 70
Papieren, doos en eventuele accessoires: horloge alleen
Verzendkosten of afgehaald: beide
Conditie (krassen, werking etc): prachtig en uniek horloge met chronofunctie die is aangepast voor regattaraces. Bij start begint de chronowijzer te lopen en begint op de verdiepte wijzerplaat de tijd tegen de klok in te lopen tot na 10 minuten het woord ‘START’ zichtbaar is. De boten moeten met een tussentijd van 10 minuten starten. Vandaar deze functie.
Zeer goede staat. Patina op wijzerplaat , uurwerk is schoon en loopt keurig. Horloge is voor mij net wat te groot. Originele band met Memosail clasp.
Filmpje van de werking hier:

[https://www.instagram.com/p/CGesPGunn4k/?igshid=11ysospwkjlmc ]

3 likes

Nog even de Memosail Regatta onder de aandacht brengen. Was €550 euro

€525 euro incl verzending

Up en prijs naar €499. Dat is best scherp.

1 like

Up

2 likes

Zie je jezelf al staan op dat jacht? Die laatste draai van de cijfers op de dial totdat je van start mag in de Regatta van je dromen?
Het opwinden van de Valjoux 7733 terwijl je een slok koffie met Schrobbelaer neemt en je je Gaastra-windjack nog iets hoger dichtritst om de elementen te weerstaan. Echte mannen dragen een Memosail. Dat weet iedereen. Jij ook.

Nu van €499 voor €498

5 likes

Vanavond gaat het gebeuren. Ik voel het.

Doe anders een bod!

3 likes

afbeelding

Alleen tijdens de GP VAN BAHREIN NU VOOR HET ONGELOFELIJKE BEDRAG VAN €449,37 EURO!
En of dat niet genoeg is krijg je er een gefingeerde handtekening van Max bij!

Na de ‘checkered flag’ weer €498

2 likes

Komt dat zien. Mag ook echt. Koffie. Praatje.