Te Koop : Mondaine Chrono Special " A690.30338.12SBB "

Te koop : Enkel te koop vw minderen ( geen interesse in ruil ). Vele van mijn horloge’s was voor de heb, dus deze aantal maal gedragen en altijd in de kist - doos gelegen en zodra hij stilstond batterij laten vervangen. Dit model in deze kleurstelling is vrij zeldzaam, je komt ze met de zwarte dial nog wel eens tegen maar met de witte is zeldzaam.
Merk en model: Mondaine Chronograph Sport II White A690.30448.12SBB
Diameter: 43 mm
Leeftijd: 21-7-2012
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 1ste eigenaar 21-7-2012
Factuur en/of certificaat: alles wat er op de foto staat
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set en buitendoos, ook de rubberband ongedragen en de originele tool, de doos is niet meer 100 % mooi.
Verzendkosten of afgehaald: kan beide
Conditie (krassen, werking etc): wordt nieuwe batterij ingezet ( kan ik niet zelf dus moet naar juwelier ) en horloge is vlgs mij nog steeds 95 %
Soort uurwerk en kaliber: Mondaine Swiss Quartz Analog
Vraagprijs: 310 € incl verzending.
Is behoorlijk duur horloge geweest en in deze staat voor wat U ziet is dit bijna een koopje. Misschien een mooi cadeau om met de kerst te geven aan een dierbaar.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

1 like

Upje, en je kan een bod uitbrengen als je wilt voor deze prachtige Chrono :wink:

nog maar eens een Upje voor deze special :wink:

1 like

een upje nogmaals, waar blijven die biedingen ?

1 like

laatste weekend :wink: en gisteren nieuwe batterij er in laten zetten :sunglasses: