Te koop: Omega Seamaster Diver 300M Co-axial 42 Blue

Te koop (geen ruil): Omega Seamaster Diver 300M Co-axial 42 Blue

De gegevens op een rijtje:

Merk en model:
Omega Seamaster Diver 300M Co-axial Master Chronometer 42 mm Blue.
Referentie: 210.30.42.20.03.001.

Afmetingen:
Diameter: 42 mm (zonder kroon).
Dikte: 13,6 mm.

Leeftijd: 10-2019, EU supplied. Omega garantie tot oktober 2024.
Ik heb het horloge sinds mei 2022 in bezit. Gekocht bij Tentotwo.

Papieren, doos en eventuele accessoires:
Full set. Met originele box, omdoos, prijstag, pasjes en gebruiksaanwijzing. Complete set op de originele stalen band (los schakeltje erbij).

Conditie (krassen, werking etc.):
Alles werkt uiteraard zoals het hoort. Door de vorige verkoper beschreven als perfect (90-97%). Het horloge is na aankoop amper en uitsluitend in huis gedragen, dus ik zou de staat ook als zo beschrijven. Glas, kast en de band zijn vrij van krassen etc, kleine deskdive sporen op de sluiting. Ik heb de staat zo goed mogelijk op de foto’s proberen vast te leggen, maar mijn fotografiekunsten zijn beperkt. Om een echt goede indruk te krijgen, raad ik aan het horloge te bezichtigen.

Soort uurwerk en kaliber:
Omega 8800.

Verzendkosten of afgehaald:
Bij voorkeur f2f regio Amersfoort. Verzenden kan ook, maar geschiedt voor rekening en risico van koper en pas na ontvangst van volledige betaling.

Vraagprijs: € 4100

Het horloge mag weg, maar dat hoeft niet. Geen interesse in ruil. Bieden mag, maar houd het netjes ajb. Op ongefundeerde en irreële biedingen ga ik niet in, op vragen naar mijn beste of mijn laagste prijs reageer ik niet. Betalen uitsluitend via bankoverschrijving. Geen cash, paypal, etc.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Ik probeer dan zsm te reageren. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Zie voor meer details de website van Omega:
https://www.omegawatches.com/nl-nl/watch-omega-seamaster-diver-300m-co-axial-master-chronometer-42-mm-21030422003001

Eigen foto’s :

39 likes

Bijna-weekend-up :arrow_up_small:

2 likes

Zonnige up :sun_with_face::sun_with_face:

1 like

Up :arrow_double_up:

2 likes

Prijs te hoog? Het is een vraagprijs, bieden mag.

2 likes

:arrow_up:

1 like

Nog een paar extra foto’s. Genomen met flits om de mooie staat goed op beeld te krijgen:

11 likes

:rocket::rocket:

1 like

Pricedrop: € 3900,—

2 likes

:arrow_double_up: