Te koop: Omega Speedmaster Professional 1861 compleet

Na meer dan 10 jaar van mijn droomhorloge genoten te hebben ga ik toch eens kijken of hij plaats kan maken voor iets anders.

De speedy is oorspronkelijk bij een Duitse dealer gekocht in 2008. Bij aanschaf in 2012 heb ik hem meteen laten servicen (ondanks dat hij goed liep om er zeker van te zijn dat het onder de motorkap goed zat). Omdat ik al een tijd met de gedachte loop tot verkoop heb ik hem in aug 2021 nog eens laten servicen (wederom) door een gecertificeerd omega horloge maker (factuur aanwezig). Hierna vrijwel niet meer gedragen. (in alle jaren ervoor ook niet als dagelijks horloge).

De speedmaster is in prachtige staat. Natuurlijk is het plexiglas origineel met omega logo en loopt het uurwerk uitstekend en op minder dan -1 p/d. Op het plexi zitten wat lichte gebruikssporen wat bijna onvermijdelijk is.

De set is geheel compleet met garantie kaarten, winkellabel, doos, boekje en de bijbehorende stalen band. Ik tel 16 volledige schakels, 2 endrinks en 2 links die aan de sluiting zitten.

Ik heb de band enkel in het begin wat gedragen en ben vrij snel gewisseld naar een leren bandje.

Het verplichte (!) rijtje:
**Te koop **

Merk en model: Omega Speedmaster Professional
Diameter: 42mm
Leeftijd: nov 2008
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):2012
Factuur en/of certificaat: Geheel compleet. Inc ingevulde garantiekaart.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Geheel compleet
Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk.
Conditie (krassen, werking etc): Zeer nette staat.
Soort uurwerk en kaliber: 1861
Vraagprijs: €4850
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

28 likes

Bij de laatste service is ook de bezel vervangen door een nieuwe originele.

Geheel nieuw dus, oude aanwezig met kleine oneffenheid.

Perfecte speedy met verse service en bezel, geheel compleet.

4450€

Stuur gerust een bericht bij enige interesse.

4 likes

:new_moon_with_face:

1 like

6 likes