⌚️Te koop / ruil: Tudor Black Bay P01 ⌚️

Zet in de topictitel het merk en het type.
Verwijzingen naar merken of types waar het horloge op lijkt, zijn niet toegestaan en worden verwijderd.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Tudor Black Bay P01
Diameter: 42mm
Leeftijd: 12-2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Dec 2024
Factuur en/of certificaat: certificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set incl 2 extra handgemaakte banden ( 1 lederen en 1 canvas met logo’s)
Verzendkosten of afgehaald: kan beide
Conditie (krassen, werking etc): in zeer goede staat
Soort uurwerk en kaliber: automaat, MT5612 (COSC certificaat, loopt ook nog zeer nauwkeurig)
Vraagprijs: €2900, ruilwaarde €3100.
Meer info:
Het Black Bay P01-horloge is gebaseerd op een legendarisch prototype dat eind jaren zestig werd ontwikkeld en beschikbaar werd gesteld voor de Amerikaanse Marine, iets dat tot nu toe bij weinigen bekend was.

Het scharnierende eindschakel­systeem op het oorspronkelijke prototype werd in 1968 gepatenteerd. Het bestond uit een vergrendel- en ontmantel­mechanisme van de bezel die het onderhoud van het horloge vereenvoudigde.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Enkele foto’s van de site:

Eventueel een ruil met cash up van jou kant mogelijk in overleg.

Dank voor het kijken van de advertentie en wie weet…

12 likes

Zondagavond up

3 likes

Gereserveerd tot dinsdagochtend voor een mede HF’r.

1 like