Te koop: Seiko Premier Perpetual SNP005P

Te koop:

Merk en model: Seiko Premier SNP005P
Diameter: 40 mm
Leeftijd: ongeveer 2011
Papieren, doos en eventuele accessoires: met originele verpakking
Verzendkosten of afgehaald: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): Werkt uitstekend en is in bijna nieuwe staat
Soort uurwerk en kaliber: Quartz Kinetic
Vraagprijs: € 275

Zolderopruiming: Dit horloge was een kleine 10 jaar geleden erg populair. Omdat ik hem al jaren niet meer draag en het zonde is om hem maar steeds in de la te laten liggen bied ik deze hier te koop aan. Het horloge heeft een perpertual calendar en wordt kinetisch (door beweging) opgeladen. Als je hem een tijdje niet draagt gaat het uurwerk in ruststand. Als je hem dan weer oppakt gaat hij automatisch naar de juiste tijd. Mooi stukje techniek dacht ik.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

6 likes

Omdat ik wat reacties kreeg over de bijna nieuwstaat van het horloge. Dit geldt zeker voor de horlogekast. Enige slijtage is vooral zichtbaar op de band. Leer droogt nu eenmaal enigszins uit in 10 jaar tijd. Maar om aan de “kritiek” tegemoet te komen pas ik mijn aanbod als volgt aan. Horlogebanden punt com biedt een nieuwe band aan voor € 60. Mijn vraagprijs verlaag ik met hetzelfde bedrag, dus € 215. Dan kan zeker voor het geheel gesproken worden van bijna nieuwstaat (overigens is de oude band nog prima “draagbaar”).

up

Verkocht, dank HF.