Te Koop: Seiko QR 3863-8000: Vintage Seiko sparkler ⭐ € 240,- All-in

Te Koop

Nadat ik deze Seiko QR eerder dit jaar heb gescoord was ik absoluut in mijn nopjes met mijn vangst. Nu, zo’n 3 maanden later, is een andere Seiko op mijn pad gekomen die dezelfde gevoelens los maakt als deze QR en meer. Twee horloges die om dezelfde plek in de horlogebak vechten heeft niet veel nut, wat er toe heeft geleid dat deze prachtige Seiko QR weer mag gaan.

Merk/Model: Seiko QR 3863-8000T
Leeftijd: ± November 1983
Maten: D: 37.8mm, H: 12.7mm, L2L: 42.4mm, Bandaanzet: 10mm, breedste punt v/d band: 20,5mm
Band: Originele geïntegreerde stalen bracelet met clasp extender. Solid links en solid endlinks. Geschikt voor 17.5cm pols + 3 extra stelgaten in de extender.
Uurwerk: Seiko 3863A Quartz
Glas: 9-zijdig gefacetteerd mineraal glas.
Water resistance: Onbekend
Staat: 80/100 : Licht verticaal krasje op bovenzijde facetglas; enkel zichtbaar onder de juiste hoek. (zie rode markering op de foto’s)
Papieren, doos en eventuele accessoires: Horloge op originele band met bevestigde clasp extender.
Verzending: In bubbelplastic + gewatteerd doosje als aangetekend pakket á €8.95
Prijs: €250,- ex. bovenstaande verzendkosten.
Opmerkingen: Zie onderstaande link naar mijn NA-topic voor meer info.

Recensies:

Zo ook mijn NA-topic voor meer foto’s en info:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

12 likes

Sterren horen hoog aan de hemel! :star2:

Dikke Seiko bling! :star2:

VID-20200712-204415-041

5 likes

Hit me up and let’s get personal :smirk:

20201006-161655
Genoeg pixels gezien? Alrighty! Come a little closer…
:eyes:

Kom mensen! Wie gaat deze beauty elke ochtend bewonderen vanuit bed :smiling_face_with_three_hearts: terwijl zij op het nachtkastje ligt?

5 likes

Wie gaat er vandoor met deze knapperd? Met deze aankoop vang je een bijzonder knap horloge in erg nette staat en sponsor je tegelijkertijd de revisie van een Bulova Accutron 2182F refnr.7281-3. Win-Win! :trophy:

s-l400
[plaatjes van internet]

2 likes

Prijsupdate; 250,- inclusief aangetekende verzending binnen NL

Bumpje met korting:
Zaterdag 17 oktober en zondag 18 oktober krijg je 25 euries korting! Dus 225,- incl verzending. Sla je slag! :muscle:
Is hij maandag 19 oktober niet weg? dan wordt het weer 250,- :nerd_face:

Dan nog maar wat mooie plaatjes van deze beauty posten! :heart_eyes:

4 likes

Even een brak belichtte foto en een prijsupdate: €240,- inclusief verzending naar keuze!

1 like

:arrow_heading_up:

Even een zondag avond upje voor het vintage beestje :beetle:

Up met dit sterretje! :star2:
Welke vintage Seiko liefhebber kan ik hier gelukkig mee maken? :wink:

Al 3200 views in dit topic en nog niemand die de knoop heeft doorgehakt! :flushed:

Wat houdt jullie tegen? Is het de prijs, de looks, de leeftijd of iets anders?
Doe anders een voorstel, wellicht dat wij eruit kunnen komen. Let wel op; ik probeer het aantal horloges in mijn bezit terug te brengen, dus ruilen pas helaas niet in het plaatje.

Wie-o-wie zoekt nog een pareltje voor in hun schoentje of voor onder de kerstboom? :christmas_tree: Heck, vergeet die suffe piek of kerstballen en hang deze Seiko eromheen! :sparkles: