Te Koop: Seiko Sarb033

Had niet gedacht dat ik mijn Sarb ooit zou verkopen, maar sinds ik een Explorer heb gekocht draag ik hem eigenlijk nooit meer. Dat is natuurlijk zonde van zo’n fraai horloge.

Te koop: Seiko Sarb033
Merk en model: Seiko Sarb033
Diameter: 38mm
Leeftijd: Onbekend
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: oktober 2019
Papieren, doos en eventuele accessoires: Doos, boekjes, garantiekaart en extra schakels
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen liever niet ivm Covid-19. Verzendkosten zijn inbegrepen bij de vraagprijs

Conditie (krassen, werking etc.): Horloge verkeert in goede staat. Zitten wat hele kleine swirls op de bezel. Kast ziet er verder prima uit. Glas is krasvrij. Op de clasp en een gedeelte van de band zitten wel de nodige krasjes. Ik heb het horloge gefotografeerd onder een felle ledlamp om de staat van het horloge zo goed mogelijk weer te geven. Overdag zijn er op de kast eigenlijk bijna geen gebruikssporen te zien. De krasjes op de clasp en band wel. Stofjes op de foto zitten aan de buitenkant van het horloge en niet onder het glas.

Soort uurwerk en kaliber: 6R15

Prijs: €430,- Dit is precies hetzelfde bedrag waarvoor ik het horloge in oktober vorig jaar nieuw heb gekocht bij Magi van Solo Japan. Voor dit bedrag stuur ik het horloge in een bombproof pakket aangetekend en onder verhoogde aansprakelijkheid naar je toe.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

4 likes

Up🚀

Heb het idee dat de foto’s geen recht doen aan het horloge. Dat is jammer want de kast ziet er irl piekfijn uit. Mochten de krasjes op de clasp je teveel storen, dan kun je hem natuurlijk ook gewoon op leer dragen😄 Heb ik ook een tijd gedaan. Staat dit horloge ook zeer goed.
Daarom een up en nu inclusief deze nog in goede staat verkerende chocokleurige leren band van Hirsch.

1 like

Up.

2 likes