TE KOOP: Seiko SNJ023P2

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop, geen interesse in ruil

Ooit gekocht als vakantiebeater, maar daar is hij toch eigenlijk net te mooi voor :slight_smile: Na aanschaf eerst een nieuwe originele band gekocht, maar deze zijn niet van denderende kwaliteit (lees karton), en gelukkig ons mede forumlid Ko bereid gevonden om een mooie bijpassende band te maken. Het geel van de stiksels matched heel fraai met de gele accenten op de bezels. Na lang wikken en wegen toch maar besloten om voor een Garmin te gaan als vakantie horloge (ja… weet het is geen echt horloge) en vrees dat ik wel wat spijt zou kunnen krijgen van deze verkoop.

Tijdens mijn bezit batterij laten vervangen (+/- 1 jaar geleden), nieuwe originele band gekocht, uitlijning van de bezel netjes gemaakt, Ko band laten maken.

Merk en model: Seiko SNJ023P2
Diameter: 44mm
Leeftijd: 2017
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Maart 2019
Factuur en/of certificaat: Nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos (niet origineel bij dit model), handleiding, tag, nieuwe originele band en een echte Ko band.
Verzendkosten of afgehaald: Verzenden met Post.nl op eigen risico of afhalen
Conditie (krassen, werking etc): Zo goed als nieuw
Soort uurwerk en kaliber: Quartz H024
Vraagprijs: 325

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

8 likes

The only way is up!

Sta open voor een net bod. Draagt niet zo groot als hij er uit ziet. Ik draag normaal 39mm en kon deze ook prima hebben.