Te Koop: Seiko Tuna SNE498P1

Aangezien mijn Squale 1521 mijn go to diver wordt mag deze vertrekken. Het betreft een vernieuwde versie van de Seiko die door James bond wordt gedragen in For Your Eyes Only.

Deze is solar ipv quartz. Mooi uiteglijnde chapterring die ga je niet snel vinden bij Seiko. :wink:
Ondanks zijn formaat heerlijk draagbaar op een smallere pols. Ik heb 17cm.
Te koop:
Merk en model: Seiko SNE498P1
Diameter:47mm lugs 22mm
Leeftijd: 23-8-2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: half jaar geleden.
Papieren, doos en eventuele accessoires: Comlete set.
Verzendkosten of afgehaald: Verzenden via track en trace inclusief. Alleen in Nederland. Voor Belgie 6 euro extra.
Conditie (krassen, werking etc): Perfecte staat. Zie foto’s. Geen krassen op glas of scheuren in rubber.
Soort uurwerk en kaliber: Seiko V157 Solar 10 maanden gangreserve.
Vraagprijs: 250 Euro inclusief verzenden.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

13 likes

Upje voor deze klassieker…

1 like

Niemand? Prijs zit echt geen rek in. Daarvoor is hij te mooi. Misschien toch naar houden.

1 like

Ik zak éénmalig tot 240 incl verzending. Dit is toch wel een van de tofste horloges met een link naar James Bond. En ook een betaalbare. Had wel verwacht dat deze zeer gewild was. Hij staat tot dit weekend en anders hou ik hem echt zelf. Veel te cool om deze voor minder te dumpen.
O en bij de volgende up gaat hij gewoon weer naar 250. :wink:

1 like