Te Koop: Tag Heuer Formula 1 Calibre 16 Chronograph CAZ2010.FT8024 B&P final call slechts €995,- 😱

En deze is hetzelfde lot beschoren, stoer ding maar in 2025 wil ik toch wel weer wat anders.
Dus te koop, mijn Tag Heuer Carrera Caliber 16 Chronograph, referentie CAZ2010.FT8024

Zowel cosmetisch als technisch in prima conditie, met +4/+5 per dag, zie foto van Timegrapher.
Geringe draagsporen, ik zie geen kras op het saffier, kroon werkt prima evenals datumverzet, wind soepel op en de chrono reset exact naar nul. Ik ben de tweede losse keeper kwijtgeraakt. Voor mij niet zo’n probleem, met mijn polsmaat had ik die niet echt nodig maar het lijkt mij niet zo moeilijk een rubberen keeper toe te voegen.

Hij wordt geleverd als complete set, d.w.z. met buitendoos, binnendoos, boekje en garantiekaart. Binnenkant doos is iets beschadigd maar nog prima. Maxinale pols zeker 22cm.

FAQ:

• Ik ben niet de eerste eigenaar
  • De onderhoud historie is mij onbekend
  • De waterdichtheid is mij onbekend. Mijn horloges zien nooit water en ik ga er altijd vanuit dat ze niet waterdicht zijn totdat het tegendeel onomstotelijk is bewezen.

De info:

Merk en model: Tag Heuer Carrera Calibre 16 Chronograph CAZ2010.FT8024
Diameter: 44mm
Leeftijd: 07/2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 03/2023
Factuur en/of certificaat: Ingevulde garantiekaart
Originele doos en/of eventuele accessoires: Buitendoos, binnendoos, boekje.
Verzendkosten of afgehaald: In overleg
Conditie (krassen, werking etc): Zie hierboven en kijk goed naar de foto’s, zij zijn zo eerlijk mogelijk genomen en onderdeel van de becshrijving.
Soort uurwerk en kaliber: Calibre 16 / ETA 7750

Vraagprijs: Koopje €1195,- lijkt mij bijzonder sympathiek.
Geen ruil/inruil

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

23 likes

Begin het jaar goed….

1 like

t’is een plaatje met een forse prijsverlaging

Ongekende €1095,- !

7 likes

Zelfs op een standaard mooi :star_struck:

1 like

Final call. Interesse, vragen, twijfels en MP biedingen zijn het resultaat tot nu toe.

Bij deze de laagste prijs. Blijft een paar dagen staan, daarna verkoop elders :sweat_smile:

Prijs: €995,-

2 likes

Up, een TAG om vrolijk van te worden…

1 like