Vanwege een gewenste uitdunning van mijn horlogeverzameling (het wordt echt eens tijd… ) bied ik mijn vintage Tissot Navigator te koop aan. Ik vind het nog absoluut een aantrekkelijk horloge maar vanwege overlap van gelijksoortige horloges en het feit dat ik al wat vintage Tissots heb mag ie vertrekken.
Dit type uurwerk heeft een datum snel-verzet door de kroon in te drukken. Dit werkt uitstekend (vaak zie je dat dit niet meer goed werkt wat een teken van slecht onderhoud kan betekenen) en de datum verspringt ook netjes op 00.00 uur zoals het hoort.
De vorige eigenaar heeft het horloge in 2020 van een horlogemaker gekocht, waarbij deze het horloge ook helemaal heeft nagekeken.
De feiten op een rij:
• Merk + model : Tissot Navigator 44646-2x
• Afmetingen : diameter 36,5 mm (draagt groter, vooral door de aanwezige bezel à zie polsfoto)
• Leeftijd: jaren 70
• Aanwezigheid papieren, doos en eventuele accessoires : alleen horloge en een tropic-achtige band
• Verzenden of afhalen : Kan beide, face-to-face in omgeving Den Haag of verzenden op risico en kosten van koper.
• Conditie van het horloge : prima staat. Zowel vwb uiterlijk als technisch.
• Soort uurwerk: Caliber 2481
• Prijs: 450,-
Hieronder staan een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).