Te koop: Tissot PRS 516 Automatic Blue Day Date

Deze Tissot met schitterende blauwe sunburst wijzerplaat krijgt de laatste maanden te weinig polstijd, dus mag plaats maken voor iets nieuws. In juni 2016 overgenomen van @Tommie1 – hij was de eerste eigenaar van deze klok.

1. Het merk + type:
Tissot PRS 516 Automatic Blue Day Date
2. Referentie:
ref. T044430a
3. De kast + afmetingen:
De 100 meter waterdichte kast heeft een diameter van 42mm zonder de kroon, is zo’n 11,5mm dik en de lugs zijn 20mm breed.
4. De leeftijd van het horloge:
Het horloge is van november 2010 en is geleverd door Tensen in Antwerpen.
5. De conditie van het horloge:
Het horloge is overall in een goede staat, met krasjes en deskdive sporen op de stalen band en de sluiting – dit zijn m.i. geen krassen die niet weggepolijst kunnen worden. Ook op de kast zijn krasjes terug te vinden, echter geen diepe krassen of butsen. Het glas is 100% krasvrij en ook de onderzijde vertoont geen krassen en/of beschadigingen.
6. Aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires:
Het horloge komt in de originele doos, inclusief omdoos, certificaat, boekjes en 2 extra schakels om de band groter te maken.
7. Het uurwerk:
De Tissot heeft een automatisch uurwerk, in de vorm van een ETA 2836-2 met 40 uur gangreserve – mooi zichtbaar door de krasvrije glasbodem – welke mooi op tijd loopt.
8. Afhandeling:
Verzenden binnen Nederland of België is geen probleem, maar liever spreek ik ergens centraal af. Ik ben zelf woonachtig in de regio Breda.
9. De vraagprijs:
Mijn vraagprijs is EUR300,- maar ik sta open voor een goed bod.

8 likes

Tot en met woensdag gereserveerd voor een forumlid.

2 likes