Te koop Tudor Black Bay bronze blue Bucherer

Te koop, mijn Tudor black bay bronze Bucherer.
We gaan weer door naar iets nieuws, en daarom mag deze blauwe bronze vriend vertrekken.
1.5 jaar met plezier af en toe een dagje gedragen, maar uiteindelijk heb ik liever een horloge met bracelet. En heeft deze daarom behoorlijk veel in de kist gelegen.

Het is een full set met nog garantie tot: 9-08-2022 (Tudor extended warranty).

Merk en model: Tudor Black Bay bronze Bucherer blue aka 5B
Diameter: 43mm
Materiaal: bronze met lichte patina
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 12-2019
Conditie: als nieuw. Horloge heeft inmiddels wat lichte patina ontwikkeld, indien gewenst kan dat verwijderd worden.

Prijs: 3500 euro en daarmee gewoon erg goedkoop. Lowballers hoeven niet te reageren. Goedkoopste op het net kost 3400 zonder alle straps :hugs:

Geen ruil of inruil aub, mits je een blauwe Pelagos hebt die voor weinig weg mag en dus al wat beating heeft gehad.

Horloge komt met Erika original strap, 2x originele tudor strap, 1x rubber (22mm) en 1x ome Alie strap.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

*ad van gister per ongeluk verwijderd, dus opnieuw online gezet

10 likes

Uppupp voor dit blauwe kanon

1 like

Nog een upje voor deze zomerse knaller

2 likes

Inmiddels een aantal mooie voorstellen ontvangen, maar het juiste zat er nog net niet tussen.
Losse verkoop heeft echt de voorkeur. Upje dan maar :sunglasses:

1 like

En omhoog

6 likes