TE KOOP: Vintage Belgor ETA automaat

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Merk en model:
Diameter: 35.7mm (met kroon)
Leeftijd: mid '60s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): ongeveer februari 2022
**Factuur en/of certificaat: ** niet aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: niet aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: beide zijn mogelijk. Verzendkosten zijn afhankelijk van wensen koper (gewone zending of aangetekend, BE of NL,…)
Conditie (krassen, werking etc): 8/10. Gebruiksporen? Zeker en vast! Maarja, het is dan ook een horloge van een 50-55 (±) jaar oud. Dan mag er hier en daar ook wel een krasje (lees: stukje karakter :wink: ) aanwezig zijn. Kast heeft dus wat krasjes, maar de wijzerplaat ziet er (zeker gezien de leeftijd) nog prachtig uit. Let vooral op de uurmarkers. Heel speciaal! Op het glas zit een klein vlekje dat in een bepaald licht een heel klein beetje zichtbaar is. Ik heb een blinde test gedaan bij de familie hier, en zij zagen het vlekje enkel nadat ik hun er attent op maakte.
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2472 Automaat (welke goed loopt)
Vraagprijs: €100 exclusief eventueel bijkomende verzendkosten.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

8 likes

Upje. Heb je interesse? Laat maar weten! :smiley:

Upperdeup!

We gaan naar €90! Toch geen geld voor zo een beauty :smirk:

Omhoog ermee!

Up! Leuke vintage automaat voor weinig!

Upjee

Omhoog! De week goed afsluiten met een aanwinst in jouw collectie? :smiley:

up

Zondag upje!

1 like

Laat je bod achter in een berichtje! :wink: