Te koop: vintage Longines 1585 - 866

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Longines referentie 1585
Diameter: 35mm zonder (originele :slight_smile: ) kroon
Leeftijd: Begin jaren '70.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Head-only
Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk.
Conditie (krassen, werking etc): Mooie eerlijke staat, zie onderstaand de beschrijving.
Soort uurwerk en kaliber: Caliber 6952 handopwinder.
Vraagprijs: 365 euro.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Te koop deze Longines referentie 1585 -866 uit de jaren '70. Het horloge beschikt over een originele kroon. De kast is in hele mooie staat, lijkt me zelfs ongepolijst, met de originele brushing nog aanwezig. De foto’s geven een goede indruk van de algehele staat. Wijzerplaat nog erg netjes. Tritium bolletjes mooi geel- verkleurd. Ook beschikt het horloge over een schroefdeksel, achterkant nog in nette staat. Hier en daar gebruikerssporen op het horloge, maar niets anders dan te verwachten.

Het uurwerk cal.6952 windt soepel op. De onderhoudshistorie is mij onbekend, maar het horloge functioneert naar behoren.

5 likes

Upje! :arrow_up:

325 euro!

Up! Ik sta open voor een bod.

Al interesse maar nog geen deal! Geen ruilvoorstellen svp :slight_smile:

1 like