Te ruil: Delft watch works hfle 2020

Het verplichte (!) rijtje:
Te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is):

Super horloge, maar wil wat anders en dan is dit het eerste horloge dat op de nominatielijst staat.

Merk en model: Delft watch works hfle 2020
Diameter: 40
Leeftijd: 1 jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: moment van uitleveren hfle
Factuur en/of certificaat: aanwezig, factuur niet.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: verzekerd kosten koper.
Conditie (krassen, werking etc): Enkele draagsporen, terwijl dit mijn nieuwste horloge is en altijd voorzichtig draag zitten er toch wat draagsporen op de bezel, vallen alleen met lichtinval op. Zie foto. Ook lijken er 2 stofjes aan de binnenzijde op het glas te zitten. Volgens mij zijn het geen krasjes. Hoe dan ook, alleen zichtbaar onder een bepaalde hoek met lichtinval. Zie foto.
Soort uurwerk en kaliber: automaat.
Vraagprijs: graag ruilen tegen een gave duiker, bij voorneku 39, 40 of max 41 mm. Denk aan een Steinhart, Squale of clycine. Een Hamilton ventura wil ik ook eens proberen. Eenvaantal certina’s zijn ook gaaf! Een horloge met een bronze last ben ik ook wel voor te porren.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

7 likes

Wel al een aantal aanbiedingen gehad, helaas geen deal kunnen sluiten. Let even op de nieuwprijs, horloges met een 2dehands waarde van 250 euro of minder ruil ik uiteraard niet 1 op 1!

Iemand een gave Steinhart Batman over? Pepsi?

Up! Heeft iemand nog iets leuks liggen? Een goed bod mag uiteraard ook.

Up! Nog geen deal kunnen maken helaas!