Ten2Two

Deze week voor het eerst zaken mogen doen met Jaap @SuperC en dat was een puur plezier! :+1::slightly_smiling_face: Ik heb een prachtige Breitling Premier van hem gekocht en een horloge van mij ingeruild.

Ik begrijp nu waarom deze man zo gewaardeerd wordt op het forum. Perfect verzorgde deal in alle facetten, zeer professioneel en efficiënt. Daarnaast vriendelijk en geduldig. TOP dus!

Verder kreeg ik een heel eerlijke prijs terug voor het horloge dat ik inruilde en dat geeft een goed gevoel aan de deal.

Graag voor herhaling vatbaar dus! Dank Jaap en tot de volgende! :blush::ok_hand:

6 likes

Jaap weer bedankt voor een mooie deal. Tot de volgende keer! :+1:t2:

1 like

Al een tijdje terug ook weer een deal gedaan met Jaap; zeer flexibel om tot een afspraak te komen en alles perfect geregeld. Wederom aanrader :ok_hand:

1 like

Het is prettig zakendoen met Jaap @SuperC :+1:

1 like

Vorige week een Breitling gekocht bij Jaap.
Was weer helemaal superC !!
Bedankt Jaap!

2 likes

Vorig week een horloge verkocht aan Jaap. Geld direct gestort op mijn rekening etc. Ik kende Jaap nog niet zit nog niet zo lang op het forum maar was een prettige kennismaking. Wel een nadeel ik ben na de deal zijn site gaan bezoeken en die werkt verslavend met al dat mooie spul wat hij te koop heeft. En bij volgende keer verstuur ik het horloge niet maar ga even op bezoek zoals ik lees is dit extra leuk en als koffieliefhebber zit het ook wel goed bij Jaap begrijp ik.
Peter

4 likes

Wederom een topdeal mer Jaap (@SuperC) kunnen maken!
Vlot contact en de deal was al snel beklonken.
Met Jaap kun je prima zaken doen :ok_hand:t2:
Vast en zeker tot een volgende keer!

1 like

Vandaag een uitstekende deal gemaakt met Jaap. Na een prima communicatie vooraf hadden we snel wat afgesproken.

De transactie ging verder uiterst soepel; we hebben een paar uur gepraat over horloges, vrouwen en hamburgers en omdat het ondertussen lunchtijd was, hebben we snel een paar dienbladen Egg McMuffin opgehaald bij de MickeyD. Bedankt Jaap, tot de volgende keer!

3 likes

Ook een deal gemaakt met Jaap. Tag Heuer ingeruild voor een Oris Pointer Date.
Prima zaken doen met Jaap.

1 like

Weer een lekker smerig dealtje met Jaap alias @superc gesloten. Prettige communicatie en razendsnele verzending. Tot mijn verrukking zat er nog een tegoedbon van 50 euro van de Macan D in het pakketje.

Schitterend horloge, dat de urenwijzer veel te langzaam loopt mag de pret niet drukken. Tot een volgende keer!

4 likes

Ja dat had ik ook, die was al gebruikt

2 likes

Deze week wederom prettig zaken gedaan met Jaap. Twee Seiko’s meegenomen zonder inruil. Aanrader!!

1 like

Dit jaar alweer een aantal keren tot volle tevredenheid zaken gedaan met Jaap, aka @SuperC
Dus het werd weer eens tijd voor een eervolle vermelding. :wink:

Vandaag als afsluiting van het horlogejaar weer een prima deal gedaan.
Prima aankoop en uitstekende inruilprijs gekregen. :+1:

Zal zeker niet de laatste keer zijn geweest.
Met jaap is het gewoon fijn en eerlijk zaken doen, een aanrader. :smiley:

4 likes

Ook hier weer een leuke deal kunnen sluiten met Jaap. Vanochtend naar Hilversum gereden en een Sinn opgehaald waar ik een ander horloge op heb ingeruild.

Communicatie, deal en ontvangst weer top! :+1:t2:

2 likes

Op de valreep nog de Nomos Orion bij ten2two aangeschaft. Zaterdagmiddag de deal gesloten en binnen een half uur was het pakket al bij post.nl. Normaal haal ik mijn horloges liever op maar mijn angst het horloge op te laten sturen was ongegrond, het houten Nomos doosje zat goed verpakt en in veel grotere doos waardoor schade niet mogelijk was. Bedankt Jaap!!

1 like

Meerdere keren met Jaap @SuperC afgesproken om te passen, te verkopen of te kopen en altijd positieve ervaringen gehad! :smile: :+1:

1 like

Afgelopen vrijdag een Tag Heuer Aquaracer bij Ten2Two gekocht, het horloge bij Jaap opgehaald en werd ontvangen met een bak koffie. Erg prettige ervaring en helemaal tevreden met het horloge.

2 likes

Gisteren opnieuw een heel vlotte en prettige (inruil)deal gemaakt met Jaap. Graag tot de volgende keer!

2 likes

Een beetje een late berichtgeving maar daarom zeker niet minder gegund.

Begin november heb ik met Jaap aka @SuperC een hele interessante inruil met aankoop verricht onder het genot van een kopje koffie en aangenaam gesprek.
Het liefst ga ik persoonlijk langs voor dergelijke zaken en daarom dus weer een behoorlijk eind mogen rijden hiervoor maar uiteindelijk kan ik nu zeggen dat het de moeite waard was.

1 like

Afgelopen week bij Jaap mijn Omega ingeruild voor een reële prijs en na een leuke babbel onder het genot van een kopje thee :blush: wederom met een goed gevoel naar huis gereden…

Jaap bedankt en tot een volgende deal (zal dan wel weer wat meenemen :wink:)

1 like