Ten2Two

Vandaag de Damasko DC58 opgepikt bij Jaap en goeie prijs voor de Schaumburg gehad. Leuk gesprek en aardige vent. Kom ik zeker nog eens terug.

5 likes

Jaap is top!

2 likes

horloge wat ik van kramer Watches had gekocht was toch niet wat ik ervan verwacht had. Is net afgehandeld. Mocht het horloge terugsturen en heb mijn geld teruggehad. Van de week bij Jaap van Ten2two een andere Rolex seadweller deepsea gekocht. Prachtklok, kan iedereen Ten2two aanbevelen. Is het horloge vanuit Hilversum helemaal naar Goes komen brengen. Klasse!

6 likes

haha, dan had ie genoeg marge! Hij ziet graag hoe je woont denk ik dan maar, hij hoeft hier even niet meer te komen, dat is niet omdat het geen topper is, maar uit zelfbescherming :slight_smile: :slight_smile:

1 like

Had afgesproken dat ik vraagprijs zou betalen als hij het horloge kwam brengen. Werk zelf op het moment 7 dagen per week dus dit was een prima oplossing.

4 likes

Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat je een top exemplaar heb gekocht. Hij was voor mij helaas iets te fors voor mijn pols. Heel veel plezier ermee! Dat komt zeker goed

Goede deal gemaakt met Jaap. Tot de volgende keer!

Prima zaken gedaan met Jaap. Absoluut een betrouwbaar en goed adres :thumbsup: :thumbsup:

Goede service bij Jaap, aanrader.

gr, HJR

Speedbird PRS-22 III bij jaap (ten2two) gekocht en in prima staat ontvangen. 100 punten :grin:

Op naar de volgende deal bij Jaap :+1:

1 like

Hier ook weet een prettige deal gehad met Jaap.

2 likes

Eindelijk weer een keer een product van Nederlandse bodem. Regendruppels kunnen deze 300m klatser helemaal niets doen :joy: Bedankt voor de service Ten2Two. Jaap is de beste!

Hier een Ten2Two :sunglasses:

5 likes

Heb een heel bijzonder horloge bij Jaap kunnen kopen, met nette inruil van twee van mijn horloges.
Prima ontvangst en de koffie smaakte goed!

Dankjewel Jaap!

Grt. Erik

3 likes

Heb een heel mooi horloge bij Jaap kunnen kopen, met nette inruil van drie van mijn horloges.
Was aan de late kant, maar prima ontvangst en een leuk gesprek gehad over horloges en niet horloge gerelateerde onderwerpen.

Absoluut een aanrader en een betrouwbaar adres/persoon. “Buy the seller”, zeer zeker :).

Dankje Jaap!

1 like

IWC Mark XVI opgehaald die overeen kwam met de beschrijving. Onder het genot van een glas bruisend water de deal beklonken.

Jaap bedankt en tot de volgende keer :+1:

Hier ook een prima ervaring met Jaap, Bell & Ross gekocht en precies zoals omschreven :+1:t2:

Nog even gebabbeld over de hobby onder het genot van een kopje koffie…

Zeker voor herhaling vatbaar en zal dus ook niet de laatste keer zijn geweest :thinking:

Vriendelijk ontvangen en een prima deal gemaakt !!!
Vanuit Engelen een dikke duim voor Jaap :smile::+1:

2 likes

Ook hier goede ervaring met Jaap.
Vriendelijk en geduldig;)

Inmiddels één van mijn hofleveranciers. Alleen maar lof :netherlands: Mijn 4e MM geleverd door Jaap. Thankyoutwotoeeeeee :open_hands:

9 likes