Terug op t nest!

Hij is weer terug op t nest! In 2017 verkocht aan Tom (@Nomdeplume1) die m binnen n week al weer verkocht aan Jeroen (@jeroenderee). Die verkocht m uiteindelijk aan Marco (@emveezet). Al snel spijt van gekregen en in 2018 had ik Marco al eens benaderd maar zelf niet doorgezet. Afgelopen week had ik Marco weer eens een berichtje gestuurd of ie misschien bereid was om n verkoop te overwegen. En dat was ie! Vandaag in een Valkje afgesproken en zoals dat gaat met liefhebbers onderling: voor je t weet ben je een kleine 2 uur verder!

Ik ben enorm blij dat ie weer terug is op zijn oude nest! Net de pepsi bezel erop gezet en ik ben in mijn nopjes!

Dank je Marco voor de prettige overdracht en succes met t vinden van de juiste opvolger. Ben benieuwd of t die GSD :wink:wordt!

Hier vast n plaatje met kunstlicht!

53 likes

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Nice :ok_hand:, en nu opnieuw van genieten :+1:

1 like

Jij ook bedankt hiervoor, het was mij ook een genoegen!

Inmiddels heb ik nog eens goed nagedacht en mijn zinnen gezet (en bedankt voor het passen!) op een TT Daytona 116503 met zwarte plaat. Dus, mocht iemand nog wat weten / horen / zien, verneem ik dat graag. Uiteraard ga ik zelf ook www afspeuren.

2 likes

Van harte! En nu een blijver! :+1:

1 like

Als je er weer vanaf wil dan hoor ik het wel. :wink:

1 like

Gaaf Joep! Snap de spijt :grin:
Geniet er (weer) van! :ok_hand:t2:

2 likes

Dat is nog eens een deja vu

1 like

Mooi Joep!

1 like

Dat zal - als t volledig aan mezelf ligt - niet meer gebeuren!

1 like