🔒 Teruggetrokken: Cadence Commander Ecomatic, (Miyota automaat)

Van deze heb ik nu zo’n 2 jaar plezier gehad, maar ik heb andere horloges die ik vaker draag, dus deze mag nu ook weer het nest verlaten. Dit is een best zeldzaam model, want ik heb de indruk, dat de firma niet meer bestaat, maar de automaat die deze aandrijft, is een heel gangbare Miyota.

1: Merk + model: Cadence Commander Ecomatic
2: Diameter (van links naar rechts zonder de kronen mee gemeten): 42 mm excl. kronen, kasthoogte 14 mm.
3: Leeftijd van het horloge: 2016
4: Aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires: geen
5: Verzendkosten of dat het alleen kan worden afgehaald: Ophalen in Apeldoorn (bij voorkeur) of pakketpost verzenden voor risico koper. Reeds voor € 4,10 verzekerd via UPS Express of vanaf € 6,50 verzekerd met DHL4You, PostNL is duurder.
6: Conditie van het horloge (krassen, slijtage, werkt het, enz.): Heel goed; nauwelijks te zien dat het gebruikt is. Glas is krasvrij. De lederen band die aan de buitenzijde is bekleed met canvas, is praktisch nieuw, 1x gedragen, want ik heb deze op een aftermarket armband gedragen.
7: Soort uurwerk: Miyota, automaat, hacking/handwinding, snelverstelling dag- en datum, loopt zeer netjes.
8: Vraagprijs: € 100
.
Foto’s, sorry voor de vele stofjes en draadjes her en der, dat heb je in de zon in een toch wat stoffige woonkamer.

1 like

Postimage.org is verhuisd naar een alternatieve website, dus alle bovenstaande foto’s zijn verdwenen. Ik heb ook een klein probleem ontdekt aan het horloge (dagschijf verschoven), dus hij kan goedkoper weg, maar als tip: @Inca (Fenno) hier op het forum kan dat prima herstellen. Nog even een opmerking: Dit horloge zul je niet meer nieuw kunnen kopen bij Cadence, het lijkt erop dat de firma “out of business” is, maar het type automatisch uurwerk van Miyota is natuurlijk overal te servicen.

NIEUWE PRIJS (en daar gaat niks meer af, ook geen verzendkosten) € 75,00

Nog steeds te koop!

Up-sky

Horloge is hersteld, gaat op eBay, dus kan gesloten worden.