Teruggetrokken: Glycine Combat Chronograph blauw full set nieuw €219,- ! Last Call !

Helaas komt deze Glycine niet uit de doos, is wel een prima zomerhorloge. Glycine Combat Sub met een prachtige blauwe bezel, antireflecterend saffierglas, blauwe wijzerplaat met drie witte chronografen, Superluminova indexen en wijzers.

Merk: Glycine

Model: Combat Sub

Ref nr: GL1004

Kaliber: Quartz Ronda 5050.c

Kast: 42 mm x 12 mm geborsteld en gepolijst roestvrij staal 316L, saffier met AR-coating, geschroefde kroon en geschroefde pushers

Band: geborsteld en gepolijst roestvrij staal 316L, 22 mm breed, 190 mm lang

FUNCTIES: uur, minuut, seconden, dag, drie chronografen

200m waterdicht

Pols tot max. 22 cm

Wordt geleverd als complete set met kartonnen doos, doos, gebruiksaanwijzing, gestempelde en gedateerde garantiekaart (2 jaar garantie), deels in beschermfolie. Het horloge is nooit gedragen.

Overdracht: Gezien de huidige tijd bestaat er een sterke voorkeur voor gratis aangetekend en verzekerd verzenden.

Prijs: €229,- incl verzenden.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

3 likes

Fraaie chrono en hij slaat nog geen deukje in je vakantiegeld :sunglasses:

1 like

Ok dan, €219,- !! op de mat, Last Call !!!

Going once …

1 like