Teruggetrokken: Omega Seamaster blauw zónder golfjes; nieuwstaat

Tsja, omdat ik nou eenmaal een onverbeterlijke flipperaar ben mag deze eventueel ook vertrekken.

Merk: Omega
Type: Seamaster 300m, 212.30.41.20.03.001, blauw
Materiaal kast: Staal
Materiaal lunette: Staal met ceramische insert
Materiaal band: Staal
Diameter: 41mm
Caliber: OMEGA 2500
Datum: Ja
Waterdicht: Ja, 300m
Glas: saffier
Full set: zeker!
Land van originele levering: Nederland

Dit horloge is van juni 2019 en ik heb hem nieuw gekocht en sindsdien slechts tweemaal binnenshuis even om de pols gehad. Hij is werkelijk gloednieuw; nergens een krasje te bekennen, ook niet op de sluiting.

Ik ben geïnteresseerd in een ruil, cash up of cash down óf in combinatie met de andere advertentie van mijn nieuwe Rolex Submariner (zie andere advertentie TK/TR: Rolex Submariner 116613LB in nieuwstaat).
Qua ruil kan het van alles zijn; mits van Rolex, Omega, IWC, Panerai, Zenith etc en alleen in zeer goede staat en Full sets. Het kan er eentje zijn, of twee of drie en zoals aangegeven eventueel ook in combinatie met mijn andere advertentie. Just try!!

Ik heb veel goede referenties hier op dit mooie forum in het “ervaring met verkopers”-deel, Forumlid TheWolf (tu)

Kopen mag natuurlijk ook: € 2.850,-

Afhalen bij mij in Zeeuws Vlaanderen of verzekerd verzenden op kosten van koper.

Hier dan maar wat foto’s!

18 likes

Deze gaat voorlopig blijven, dank.

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.