(teruggetrokken) TR Aviator F-serie Chronograaf

Bij deze bied ik deze Aviator chronograaf aan. Heb m via watch2day gekocht maar krijg er maar geen leuke klik mee helaas. Daarom wil ik m graag ruilen voor iets anders leuks, dit mag van alles zijn zoals een leuke Seiko, een vintage horloge of iets anders( liefst geen chrono). Horloge werkt prima, chrono werkt ook alleen de begin stand is 35 wat vrij vreemd is denk ik? Hieronder het lijstje en de foto’s:

Aviator Pilot Chrono Watch AVW1603G342
Kastdiameter is 44mm
Ik heb m 21 Juni 2018 aangeschaft via watch2day
aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires: Alleen het horloge helaas.
Verzenden is mogelijk, kunnen eventueel een afspraak maken voor persoonlijke overdracht.
de conditie van het horloge (krassen, slijtage, werkt het, enz.) Horloge is eigenlijk als nieuw, heb m nauwelijks gedragen. Ik kan er geen schade aan ontdekken.
soort uurwerk (automaat, quartz, handopwinder, enz.) quartz.
Vraagprijs: Ik heb er 45,90 euro voor betaald exclusief 5 euro verzendkosten. Ik ben op zoek naar iets wat in dit prijs gebied ligt. Het mag een seiko zijn, of een mooie vintage, of een casio AE1200 op staal. Het liefst wil ik niet al te veel bij betalen maar daar komen we wel uit.

Foto’s:

Bedankt HF voor het platform.

2 likes

Upje

Niemand een leuke ruil? :slight_smile:

1 like

Uppie

Zondagmiddag upje. Fijne dag iedereen :grin:

Geld biedingen mogen nu ook wel. Ben bang dat niemand een leuke ruil heeft :slight_smile:

Weer eens een upje, prijs staat overigens niet vast meer, ruil heeft nog wel een voorkeur

Upski

Ik up m nog 1 keer en dan gaat ie er af :slight_smile: