The_Don

Vanmiddag mooie full - set Omega Speedmaster Racing bij Chris (tweede eigenaar) opgehaald.

Bij toeval kwam ik er via HF achter dat hij afscheid ging nemen van dit horloge. Bij navraag bleek het niet helemaal de kleur te zijn die ik op het oog had maar ook zijn uitvoering had zeker mijn interesse.

Er kwam een leuk PB gesprek op gang waarbij Chris zich geduldig toonde (hij was zelf ook relaxed op vakantie) en goed z’n best deed mij van zo veel mogelijk informatie en foto’s te voorzien.

Omdat Chris als relatief nieuw en wat minder actief lid (nog) geen verkooprechten heeft, heb ik hem, n.a.v. een door hem gemaakte opmerking in een antwoord, (indirect) gevraagd naar wat aanvullende informatie die bij mij vertrouwen zou kunnen wekken. Dit bleek geen probleem en hetgeen ik kreeg was verifieerbaar vertrouwenwekkend.

Ook qua prijsrange bleken we via PB al aardig “de neuzen dezelfde kant” opgezet te hebben dus bij de afspraak vanmiddag waren we daar binnen 10 seconden uit.

Het was een prettige, interessante kennismaking met Chris, waarbij ik ook het e.e.a. te weten ben gekomen over Japanse messen, en plezierig zakendoen!

Mijn aanwinst kan overigens zo doorgeplaatst worden in een ander topic hier want deze is nieuw gekocht destijds bij… Gassan SCHIPHOL!!!

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan @The_Don.
We zijn snel tot een mooie deal voor beide partijen gekomen. En de transactie zelf was een aangename kennismaking.

1 like

Gisteravond een IWC stemvorkuurwerk verkocht aan @The_Don (Chris). Alles verliep soepel en de overdracht was gezellig. Aanrader dus.

Veel plezier ermee!

1 like

Vliegensvlugge no-nonsense below the radar knaldeal achter de rug met Chris. Prettige communicatie, to the point en een vlotte betaling Aanrader wat mij betreft! :smile:

1 like

Horloge verkocht aan @The_Don

Nette, snelle en correcte communicatie evenals de verdere afhandeling.

:+1::+1::+1::+1:

1 like

Een leuke ruil ervaring opgedaan met @The_Don. Vlotte afhandeling en goed verpakt verzonden. Bedankt Chris :+1:

1 like

Vandaag een leuke Seiko Presage van Chris (@The_Don) ontvangen.
“A deal I couldn’t refuse” :sunglasses:
Vlot verlopen, snel ontvangen, prima ervaring.
Een aanrader dus!

1 like

Hier ook vandaag van mij een zeer positieve ervaring met Chris, razendsnelle no-nonsens deal gesloten voor Chris zijn mooie Steinhart …

Heel graag tot een volgende deal :+1:t2:

1 like

Super leuke parkeerplaats transactie afgerond met @The_Don, dank nogmaals voor alles Chris!

1 like

Prima ervaring met @The_Don . Veel plezier met de NA !

1 like

Fijne deal gedaan met Chris @The_Don. Uiteraard op een parkeerplaats :grinning:. Alles in orde en nog een leuk gesprek over horloges gevoerd. Graag tot de volgende keer! :+1:t2:

1 like

Gisterenavond @The_Don zijn prachtige Omega Speedmaster Date Panda Dial overgenomen.
Duidelijke communicatie via het forum en relatief snel tot een afspraak gekomen. In het mooie zonnetje op een parkeerplaats de deal gesloten, nog eventjes over horloges gepraat en vervolgens elkaar gedag gezegd.

Van deze beste man kan je zonder problemen een horloge kopen!

Bedankt Chris voor de aankoop! En wie weet tot de volgende keer :wink:

1 like

Leuke deal gemaakt met Chris!

Thanks! En volgende keer later op de dag met een :beer:

:muscle:

1 like

@The_Don

Het was de rit naar Midden Nederland meer dan waard.
De techniek op basis waarvan dit horloge de seconden weg tikt sprak tot m’n verbeelding.

De virtuele communicatie met Chris snel en accuraat.
De fysieke overdracht super leuk.
Kortom: met Chris is het goed zaken doen, een echte aanrader!

1 like

Prettige deal gedaan met @the_don.

Communicatie is snel, helder en komt zijn afspraken na. :+1:

Heel veel draagplezier!

1 like

Fijne en prettige deal gedaan met Chris @The_Don, snelle communicatie en duidelijk, afgesproken en het horloge bekeken en de deal gesloten…

Aanrader dus en zou zo weer zaken met hem doen. Veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Ook ik heb een prettige ervaring met @The_Don (Chris). De Chronostop is in een goed nest terecht gekomen. Dank voor de snelle en prettige deal, jammer dat ik dit op dit moment niet F2F kan doen.

1 like

Horloge verkocht aan @The_Don.
Erg prettige communicatie, snelle reacties en top f2f afhandeling. Nog even kort leuk mee gekletst over uiteraard horloges :smiley:

Mijn dank en een dikke aanrader dus :+1:t2:

1 like

Alweer een prima ervaring met @The_Don . Op naar de volgende! :+1:t2:

1 like

Al het bovenstaande +1.
Heldere communicatie en een prettige overdracht van het horloge.
Dank en veel plezier ermee!
Aanrader :+1:

1 like