The most important watch brand in history

Jasper en c.s. dagen me uit met zo’n post :slight_smile:

Ik hou van Rolex, maar het belangrijkste merk…
Is deze vraag eigenlijk wel te beantwoorden? Of überhaupt relevant…

2 likes

Sorry W, de vraag stellen is hem beantwoorden

6 likes

Een beetje het verhaal van de slager, die zijn eigen vlees keurt.

2 likes

@RLC, hebben we onlangs niet ook al zo`n topic gehad?

Belangrijk hoe? Op vlak van imago voor horloges? Op vlak van techniek? Op vlak van aantal patenten? etc…

Rolex is zeker niet relevant want wat hebben ze buiten de waterdichte oystercase nou eigenlijk echt uitgevonden?

2 likes

Denk dat er geen ander merk is met so many firsts en dat zoveel heeft betekent in de wereld van de horlogerie. First waterproof horloge. Eerst horloge met datum en ga zo maar door.

Ik gok niet dat hij de vaandeldrager is tegen de dubbele topics :sweat_smile:

1 like

Ik had seiko geantwoord, ben niet meer welkom in de zaak nadat ik alle vragen had proberen te beantwoorden​:grin::rofl:

Simpel. Het merk dat als eerste een polshorloge op de markt heeft gezet.

1 like

Dit klopt volgens mij niet, ik meende dat Movado en Solvil eerder waren.

In het verlengde daarvan, Rolex is heel goed in het presenteren van wat ze doen als ‘firsts’ en ‘groundbreaking’

5 likes

Eerste automatische chrono, eerste quartz horloge, eerste lcd horloge, eerste multi functie lcd, eerste analoge quartz chrono etc etc etc. Welk merk was dat ook al weer? :innocent:

18 likes

Begint het met een S?

3 likes

Eerste naar de top van de Mount Everest. Eerste naar de bodem van de Oceaan met James Cameron. Rolex did it all.

afbeelding

2 likes

Jammer dat de die maanmissie hebben gemist. :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Sinds de introductie van het “Rolex only” gedeelte zijn we best lang verlost geweest van dit soort topics. Ik wil iedereen oproepen om collectief die goede traditie voort te zetten en dit topic dood te negeren. In ons aller belang.

3 likes

Tweede op de mount everest, smiths was eerste :sweat_smile:

6 likes

Uberhaupt de ruimte? :sweat_smile:

1 like

Marketing. Daar zijn ze first in! :joy:

6 likes