Timefactors only

Ik denk dat je ze inderdaad wat langer de kans moet geven om soepel te worden. Draag momenteel een stalen band op mijn daily rocker, maar leer heeft bij de meeste horloges mijn voorkeur. Ze worden alleen maar soepeler en mooier als ze mooi afgeragd worden (volgens mij noemen ze dat tegenwoordig distressed). Zweet is natuurlijk niet fijn voor de geurtjes, maar ach. ik eet ook nog steeds met enige regelmaat knoflook :stuck_out_tongue:

Veel dank. Ik ga meteen even kijken!

Is die nog te bestellen?

Ja en nee. Nee, aangezien 13 spet. alles meteen na ca. 10 min. al uitverkocht was. Ja, zodra Eddie over een paar weken/maanden weer besluit om z’n winkeltje te openen voor een half uurtje heeft iedereen weer een kans om er een te bemachtigen. Op Ebay kun je wel al bieden op exemplaren van gelukkigen die er een hebben kunnen kopen en daar nu een financieel voordeeltje uit willen halen.

1 like

Ik heb deze plaat ff “geleend” als achtergrond…
(Die Barton canvas past uitstekend!)

1 like

Ik heb mijn Timefactors Precista PRS-14 in het blauwe deel gezet, voor deze niche groep!

Op Ebay kun je gemakkelijk 2k meer vragen :grin:

1 like

Hij mag ook weg voor 2x de helft!

1 like

Één van mijn favoriete horloges. Ik vind de maat (36mm) perfect.

12 likes


Staat er niet op is het er ook een ??

2 likes

11 likes

Vanochtend gevraagd wanneer de PRS-29 weer in voorraad is. Al snel een reactie; Volgend jaar februari/maart!
Kattenbelletje in mn agenda gezet en maar rustig wachten. :innocent:

2 likes

Zijn er meer leden die de Navigator PRS-48 hebben besteld gisteren? De webshop was welgeteld 4 minuten open waarin 356 orders zijn geplaatst.

13 likes

Deze is even terug binnengekomen. De maat was even wennen, maar dat ging snel. Geen spijt van de impuls aankoop. :slightly_smiling_face:

9 likes

Heel tof, die lederen band staat hem prachtig. En ben ook wel gecharmeerd van het nieuwe logo.

Ook hier is een Navigator incomming. Ik had geluk…

3 likes

Ik geraakte zelfs niet op de site :roll_eyes::expressionless:

Leuk dat je hem ook hebt kunnen bestellen @Cas86. Ook de zwarte dial? Ik weet minimaal nog een lid die hem ook heeft besteld.
Ja dat varkens-leren bandje staat hem wel. Maar ik ga er ook nog wel een zwarte nato bij zoeken. :smiley:

Ai jammer dat het je niet is gelukt @W2them. Ik kwam zelf wel op de site maar merkte wel dat alles wat trager ging. Ga je het later deze maand wel weer proberen? :+1:

1 like

Thnx. Met dank aan @Proenski.

1 like

Zat met de smartphone, tablet en pc te proberen op een gegeven moment maar geen succes :confounded: Heb je een idee wanneer het volgende moment is?