Tissot Automatic Seastar (incl. garantie)

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Merk en model: Tissot Seastar Visodate
Diameter: 35mm
Leeftijd: circa 1967
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2022
Factuur en/of certificaat: origineel garantiebewijs Kiek & Zoon te Amsterdam plus factuur servicebeurt (04-2024)
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele doos. Band en gesp (LIC) niet origineel
Verzendkosten of afgehaald: kan allebei
Conditie (krassen, werking etc): horloge is gedragen maar in een zeer goede conditie.
Soort uurwerk en kaliber: automatisch uurwerk, cal. 78/4-1
Vraagprijs: Euro 950,-

De wijzerplaat heeft een fraaie aquablauwe of -groene kleur. Ondanks de 35 mm draagt het horloge volwassen. Ik heb nog een stalen Tissot band er bij gekocht ooit, maar die is iets te smal.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Aan de pols:

Factuur servicebeurt, uitgevoerd door Komt Tijd Komt Raad, via Spiegelgracht Juweliers:

Inclusief origineel garantiebewijs!!:

11 likes

En weer even onder de aandacht…

De prijs staat niet vast dames en heren!

Wat een geweldige zomerklok…

2 likes

Weer wat extra aandacht voor deze fraaie Tissot. De prijs was wat aan de hoge kant, vandaar deze drop naar Euro 750,-.

Up. Prijs naar €650,-.

Goedemiddag, de prijs is nu €600,-.