Tissot Navigator Lemania Lobster 1974 cal 1341

Te koop: Tissot Navigator chrono Lemania lobster 1970’s.

Merk en model:Tissot Navigator Chrono Lemania Lobster
Diameter:40 mm
Leeftijd:1974
Verzendkosten of afgehaald:
Conditie (krassen, werking etc): Gedragen maar in zeer goede staat. Aantoonbare verse service (maart 2020) bij forumlid Inca. Het opwinden gaat naar mijn idee wat zwaar. Wil dat wel even melden. Loopt keurig op tijd en nult zoals verwacht, perfect. Kast en band in goede staat, wel wat krasjes natuurlijk, Nooit gepolijst, facetten zijn strak.
Breukje in glas bij 6 uur. Band heeft een ‘dent’. Zie foto’s.
Soort uurwerk en kaliber: Tissot Cal.1341
Vraagprijs: 1250 euro
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Foto’s!

17 likes

Even een aanvulling, ik werd er door een oplettend forumlid op gewezen dat er een andere secondewijzer op zit. Vond het niet nodig om dat te melden. Maar heb er met heel veel liefde en zorg een identieke op gezet. Het gaat hierbij om de centrale secondewijzer. Hoop dat de mods dit ok vinden!

5 likes

Bovenstaande aanvulling is dermate relevant dat ik hem laat staan. In de tijdslijn is de advertentie weer op zijn plaats gezet.
Dank!

3 likes

Prijs is absoluut onderhandelbaar.

1 like

Ik vroeg 1250 euro. Ik heb alle prijzen vergeleken en zit volgens mij netjes in het midden maar deze is wel net geserviced.

Toch ga ik naar €1150. Of een bod dat ik niet kan weerstaan.

3 likes

€1150

2 likes

Verkocht buiten het forum

1 like