Tissot only (Deel 1)

3 likes

Mooi man! Voor mij maatje te klein, maar een icoontje hoor.

Een soortgelijke vorig jaar nog om de pols gehad. Gruwelijk mooi!

3 likes

Leuke vintage Tissot collectie met niet zo voor de hand liggende modellen. :+1:

1 like

Kwam deze nog tegen.
Exemplaar van @koetsjh.
Weet niet of hij hem nog heeft, want er waren plannen voor verkoop.
Maar het viel mij op dat juist dit model op de foto nog niet half zo mooi is als irl.

7 likes

Jawel, die is er nog, en voorlopig geen plannen voor verkoop. Ik overweeg wel om er een licht domed saffier met AR in te laten zetten. Da’s het enige wat mijns inziens mist.

Verder helemaal eens, foto’s doen de Ballade echt geen recht.

1 like

Mooi hoor! leuk verhaal ook in een andere topic!

1 like

Dank je. Moet ook weer eens verder met die andere. Ben het nodige aan het experimenteren met gereedschap voor het opknappen van de kast, maar dat vlot allemaal niet zo. :sweat_smile:

4 likes

Beste allen,

Ik kom een Mathey-Tissot tegen waarvan ik me afvraag of het een origineel ‘model’ is.
Kan niks terugvinden via Google, hier iemand die kan bevestigen dat het een origineel model is…?

Ik wil bovenstaand bericht mbt Mathey-Tissot verwijderen, maar ik zie de optie van verwijderen niet meer… als iemand anders het berichtje wel kan verwijderen mag het van me.

Hallo Jim,
Het eerste uur na het plaatsen van een bericht kun je het volgens mij nog verwijderen, daarna niet meer, dan kunnen alleen de moderatoren het nog.

Wat betreft het Mathey-Tissot horloge, ik ben geen kenner van Mathey-Tissot, maar het ziet er netjes uit en zou best origineel kunnen zijn. Het feit dat je via Google weinig kunt vinden zegt niet alles; er zijn zoveel horlogetypes gemaakt, die zijn niet allemaal online te vinden.

Mathey-Tissot is overigens niet hetzelfde als Tissot, het zijn twee verschillende horlogemerken die geen enkele verbinding hebben.

1 like

Hoi Wbcoupe,

Dank voor je reactie, dat het los staat van Tissot wist ik, maar ik wilde er niet een nieuwe topic voor openen om de rest ermee lastig te vallen.

Bij deze het verzoek aan een Mod om de bovenstaande berichten mbt de Mathey-Tissot te verwijderen :slight_smile:

1 like

Andere vraag uit nieuwsgierigheid, komen Tissot liefhebbers van HF wel eens bijeen?

2 likes

Niet dat ik weet, maar wellicht een leuk initiatief voor na de zomervakantie?

2 likes

Waar het allemaal mee begon voor me :slight_smile:

4 likes

Iemand een T12 chrono in bezit?
Voor mij één van de begeerlijkste Tissot modellen :sunglasses:

(google foto)

3 likes

Zo zie je maar weer hoe smaken kunnen verschillen, ik heb een aardige collectie vintage Tissot’s, waaronder meerdere chrono’s, maar dit is niet eentje die op m’n verlanglijstje staat. :grin:

Ze komen regelmatig langs op eBay, soms voor heel redelijke prijzen. Ik zou dat eens een poosje in de gaten houden als ik jou was.

1 like

Wow, die is strak!

1 like

Welke staat wel op je verlanglijstje?