Tissot only

Wow, leuk stukje geschiedenis inderdaad! Vond het altijd al een leuk horloge en nu helemaal! Thx!

2 likes

Helder, dank je wel.

Dit zelf doen en hf horlogemaker scheelt denk ik met een snelle rekensom 4-6 tientjes tov van opsturen via de juwelier.

Is even nadenken….

2 likes

Tissot service is wel super hoor. Je kunt een doosje aanvragen, van micropakket krijg je een doos, speciale verpakking voor het horloge, je doet hem erin, vult formulier in, halen ze vervolgens weer op.

Denk dat je misschien 50 euro kunt besparen als je het bij een juwelier doet. Ik zou het rechtstreeks doen.

2 likes

Gevonden online, dank je wel.

Ken ook verhalen dat je dan door tissot een nieuw model wordt ingepushed ivm niet kunnen maken?

Dat herken ik persoonlijk niet. Nieuw uurwerk, kroon, pushers is bijna een nieuw horloge :wink:

2 likes

Staat nog steeds te koop.

6 likes

Glimmende borstel eroverheen en je bent door de wasstraat geweest haha😁

Dat is vooral bij de oudere T-Touch modellen. Serie 1 repareren ze volgens mij niet meer, je krijgt korting op een nieuwe aangeboden.

2 likes

Ik vind dit een superleuke chrono en zou hem zeker laten herstellen voor die prijs.

2 likes

Vintage Tissot :innocent:

13 likes

Pakket is onderweg😎

1 like

7 likes

13 likes

9 likes

Nu niet meer :wink:

1 like

Ik moet niet meer naar de foto’s kijken anders krijg ik nog spijt :face_with_raised_eyebrow:

Waar blijft jouw trotse foto?

Wabi-sabi Camping op Bund

Onlangs voorzien van nieuwe veer, de amplitide ging gelijk naar 300!

7 likes

Et voila

Niet het beste licht, maar goed

6 likes

Misschien al eens eerder gepost, kan het me niet meer herinneren. Hier mijn Tissot uit circa 1935.

8 likes

Vandaag heel de dag van deze genoten :grinning:

Een volgende PRC200 is onderweg :crazy_face:

1 like