Tissot only (Deel 1)

Grappig dat je dat zegt. Het was echt zo’n onmogelijke maatvoering, 17mm als ik het goed heb. Uiteindelijk dit bandje gevonden bij een kraampje op de Dappermarkt. Heb er iets van 8 euro voor betaald. Niks mis met de prijs kwaliteit verhouding :joy::joy:

2 likes

Eind goed, al goed! :slight_smile: En nog een leuk verhaal op de koop toe

Volgens mij heb ik Arnold zijn 516 Electronic zojuist gekocht.

Of de persoon in kwestie droeg dit ding om zijn bovenbeen…

Ter vergelijking, ik heb een 18 mm pols

13 likes

Da’s ook een Barbie polsje - logisch :grin:

2 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl:
Die vergelijking is spot on als Climholland natuurlijk.

Kan ze altijd nog als handboeien gebruiken

:rofl:

1 like

Genoeg reserveschakels in ieder geval :sweat_smile:

1 like

Wow, wat een beer moet die vorige eigenaar geweest zijn :exploding_head:

1 like

Nou - vergeleken met een 18mm pols heeft iedereen wel een ‘berenklauw’ - of niet?

2 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl:
Oke, oke, 18 cm!!!

1 like

Grote twijfel of deze in de collectie moet blijven. Krijgt heel erg weinig draagtijd sinds ik hem vorig jaar gekocht heb.

Maar blijf het nogsteeds wel een mooi design vinden! Twijfels…

12 likes

Op zich wel mooi, en PM80 :+1:, maar zelf heb ik het niet zo voor romeinse cijfers.

Mmwah vind ik meer iets voor aan Rol-ex-eigenaren

1 like

Dat die zo nu en dan bont en blauw zijn ligt niet aan hun bedavonturen hè…

1 like

10 likes

Vind het wel een erg gaaf horloge, zeker in die kleuren combinatie.
Zelf helaas nog nooit in het eggie gezien, maar al meerdere malen op het lijstje gestaan bij mij.

1 like

De Heritage 1973 Chrono op een groene rally strap van Monstraps:

31 likes

Oh wat een begeerlijke combinatie zo!

1 like

HF ik heb hulp nodig… ben op zoek naar een horloge voor mijn vriendin voor Kerst… Nu zag ik de T1019101112100 MOP

en ik dacht dat is wel wat… Alleen nu vind ik hem zelf ook wel erg mooi :sweat_smile: dus misschien haal ik hem zelf wel.

Ze houd normaal meer van de klassieke skagen/ DW minimalistisch en zwart etc… maar ik vind dat ze wel eens wat meer panache kan gebruiken. Beetje sportief , maar misschien is deze wel iets te ? iemand een aanbeveling? Budget max 500 ekkies. Wel quartz want het moet wel een makkelijk horloge zijn.

4 likes

Van minimalistisch naar deze hierboven is best een grote stap! Hieronder wat Tissot dames modellen met iets minder poespas zoals die bezel, wat natuurlijk een enorme eyecatcher is als je van DW/Skagen af komt. Die Couturier heeft wat leuke speelse elementen op de wijzerplaat bijvoorbeeld die niet té opvallend zijn…



1 like