Tissot only (Deel 1)

Iemand nog interesse in een NOS Navigator Tissot met een erg goed uurwerkje…

Ophalen in Thailand :slight_smile:

Linkje

4 likes

(niet mijn horloges, bron: google)

Leuk rijtje :slight_smile:
v.l.n.r. Super-compressor, World timer, Sonorous, Chronograph, Electronic, Compressor.
Allemaal een eigen kleur seconden wijzer. :face_with_monocle:

5 likes

Kijk, zo leer ik ook weer wat, was me nog nooit opgevallen. :sweat_smile:

Mijn eerste en evenzeer al vele jaren mijn enige Tissot. Ik vind het een schitterend horloge, een perfecte combinatie tussen moderne high tech met de carbon wijzerplaat en retro met de “geperforeerde” rallyachtige bracelet. Fijne wobble van het 7750 uurwerk ook. Toch draag ik hem zelden of nooit. Hij heeft erg (té?) veel wrist presence voor mij. Wellicht ligt dat uitsluitend aan mij…

5 likes

Wat is het hele ding met G10.211 en 212 uurwerken? 211 worden niet meer gemaakt en zijn slechter of? Ikzelf had het idee dat de 212 wat minder mooi liepen en wijzers (zoals van chrono) meebewogen. Uiteindelijk heb ik een 211 uurwerk.

5 likes

Stijlvol! Ga mijn zwarte PR516GL weldra toch ook nog eens om de pols doen.

Dank je. Ik blijf hem schitterend vinden.
Terwijl onder een pak een andere band beter zou zijn.

En de tijdloze Tissot

10 likes

12 likes

Hodinkee - Bring a Loupe
In de reeks van vandaag een wel hele mooie vintage Tissot chrono (38mm).
@wbcoupe, als chrono-liefhebber mag je deze niet missen, de prijs moet je maar niet te lang bij stil staan :wink:

Linkje

2 likes

Heel fraai inderdaad :+1:
Zwarte plaat met stalen kast, de meeste gewilde en dus ook duurste combinatie. Al lijkt die prijs mij toch wel wat overtrokken :thinking:

Hier nog een plaatje van mijn 15TL. Was ondanks de 18k kast toch flink stukje goedkoper :stuck_out_tongue_winking_eye::

8 likes

7 likes

Staat zomaar een mooie Quickster op MP zeg! Oh, die heb ik er zelf opgezet…

1 like

Nog even wat rondhangen hier en je kunt hem op het blauwe gedeelte kwijt. :sunglasses:

1 like

Zat deze Rio de Janeiro limited te volgen op eBay (gewoon uit interesse, geen intentie om te kopen) maar ik ben wel heel verbaasd over de uiteindelijke verkoopprijs. Ik wist dat deze gewild zijn, maar 8100 US dollar? :open_mouth::open_mouth:

Zag dat ik in dit draadje nog niet mijn Tissot’s had laten zien. Bij deze:

10 likes

Mijn vintage Tissot op struisvogelband van Ko:



13 likes

Iemand uit Israel heeft je post gezien en zijn Tissot ook maar online gezet voor (hou je vast) 8.500 $ :astonished:

1 like

Wow :open_mouth: die heeft inderdaad dollartekens in z’n ogen. :thinking: