Tissot only (Deel 1)

Wat heeft dit horloge nieuw gekost in 1996, enig idee?

Nee geen flauw idee. Als ik zie wat er allemaal bij zit zal hij vast niet heel goedkoop geweest zijn. :roll_eyes:

1 like

Gelukkig kan je blijkbaar ook in 24 maanden van $ 355 betalen.

1 like

Ah je hebt gelijk, nou dan komt het wel goed. :joy::joy:

1 like

waarschijnlijk stuurt ie het horloge op nadat je de laatste termijn voldaan hebt :nerd_face:

1 like

Staal of leer? :thinking:

5 likes

Kan beide, hoewel ik de aansluiting van een stalen band bij zoā€™n kastvorm niet geweldig vind. Dus als ik moet kiezen: Leer. :sunglasses:

1 like

Staal!:+1:

1 like

10 likes

Nog steeds super blij met de PRS200ā€¦

2 likes

Bandje past er mooi bij.

Helemaal mee eens!
@rutger1981, watvoor bandje is het, if i may ask.:slight_smile:

http://www.maddog-straps.com/de/raw-material-leather.html

Met de standaard band vond ik het horloge niet tot zā€™n recht komen. Bij maddog kan je laten maken wat je wilt. Vond het zelf een positieve metamorfose van mijn horloge.

1 like

Deze stalen band sluit wel mooi aan en is zeker geen dertien in een dozijn-band. Maar leer staat, vind ik, toch net nog wat beter. Bij dit model natuurlijk wel een rally-band.:sunglasses:

1 like

Mijn 8 jaar oude tissot met nieuwe KO-band

6 likes

Met een macro lens bezig geweest vandaag.
Horloge staat overigens te koop in het blauwe deel :wink:

3 likes

Je geld kun je toch niet meenemen naar het hiernamaalsā€¦ dus sla je slag nu het nog kanā€¦ :roll_eyes:

Linkje

4 likes

Maar is die echt ā‚¬7.500 mooi?

Als je dat koopt ga je niet op een paar duizend euro kijken gok ik. Dus in dat geval heb je wel een prachtig stuk in je handen!

Ik laat ā€˜m graag passeren, daar gaan mijn zakken niet diep genoeg voor :thinking:

1 like

Ik deel je vraag wel hoor, als ik 7.500 euro uitgeef voor een horloge moet er wel een kroontje op moet zittenā€¦