Tissot only (Deel 1)

Ik heb deze Tissot van mijn vader. Een erfstuk dus.
Ik heel hem nu uit de horlogedoos om te dragen vandaag en zie dat het middenste deel van de wijzerplaat een heel andere kleur heeft aangenomen. Het zou blauw moeten zijn maar is nu meer taupe/grijs. Kan iemand mij vertellen of dit normaal is?


7 likes

Staat je horlogedoos regelmatig in de zon?

Wat mij betreft ook meteen de mooiste uit je doos. Hele fraaie aanwinst!!!

1 like

Die gouden zou ik wel eens in het echt willen zien. Mooie prijs !

Dankjewel :slight_smile:

Enkel van de donkerbruine kroko-band ben ik niet zo gecharmeerd, hoewel kwalitatief wel ok. Gewoon minder mijn smaak in combinatie met dit horloge.
Er zijn 2 alternatieven onderweg. Gemakkelijk te vinden want 20mm :wink:.
Daarna gaan we deze echt dragen :grinning:.

1 like

Ik vind de stalen band ook heel mooi op dit horloge. Heb je die ook?

Ben benieuwd! Hopelijk wel fatsoenlijk leer? Of ben je iemand die een lelijke nato erop gooit? :crazy_face:

5 likes

Nee. Integendeel. Staat in een donkere kamer (niet van Damokles)

1 like

Heel vreemd. Die blauwe platen verkleuren inderdaad, maar zo snel verkleuren terwijl hij in het donker ligt vind ik bizar :astonished:

Ik heb deze al gezocht op het internet maar vind de referentie niet van deze band.
Alle andere modellen van Tissot zijn wel makkelijk te vinden.

Nee, de stalen band heb ik niet. Het wordt medium bruin of zwart nappa leer. Geen Nato of rubber of dit soort horloge :wink:

2 likes

Dit is de referentie van de stalen band: T605039828

Het verbaasde mij ook gezien ik hem enkele weken geleden heb opgeknapt en de plaat was blauw.

1 like

Nu op suede:

6 likes

7 likes

NA

13 likes

Gefeliciteerd ! Veel plezier ermee :+1:

1 like

Vier 80.811 binnenwerkjes :
2 op staal, 2 op lekker soepel leder :grinning:, 2 met donkere wijzerplaat, 2 lichte. Voldoende keuze. Ik kijk niet meteen naar nog iets extra uit :wink:.

14 likes

:smiley:

11 likes

17 likes

Errug mooi Wilko.

Hier ook een dunnetje

19 likes