Tissot only

Het origineel is 41-42 mm, en om een re-issue nou kleiner te maken dan het origineel :wink::wink:

Echt waar? Nou ja, Tissot kennende maken ze er dan wel 45-46mm van, als er ooit een reissue komt.:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Daar ben ik ook bang voor :grimacing::grin:

Ik vind dit best mooi. 42mm.

9 likes

Lederen bandje vervangen voor de zomer.

6 likes

T845 “Fascination” uit eind jaren 90

5 likes

4 likes

Sinds de aanschaf om de pols, de NA post hebben de meeste wel gezien denk ik

12 likes

Ik denk dat je het horloge mentaal al verkocht hebt. In mijn ervaring is bij twijfel om te verkopen het eindresultaat altijd dat ie gaat. Dus mijn advies: geen geld besteden aan een bandje om vervolgens alsnog te verkopen. Naar het blauwe deel die Tissot! :yum:

(Geen interesse overigens :wink:)

Eens, was een twijfelgevalletje. Op de foto dacht ik dat het kon, irl bleek het anders.

Wss hoeft dat niet, er heeft zich al een geintereseerde gemeld. Hij verlaat hoedanook de kist!

Ik vind Tissot een fijn merk. Eens kijken naar wat anders van ze!

1 like

Wat vinden jullie van deze (redelijk) nieuwe Tissot modellen? Twijfel elke ik mooier vind!

€345,-

€265,-

2 likes

Die Supersport vind ik leuk, maar jammergenoeg veel te groot :thinking:

Brrr, die wijzers.

Nog afgezien van het formaat vind ik, zeker bij de dresser, dat de tekst te hoog op de wijzerplaat staat. Zeker omdat er geen tekst onder de as van de wijzers staat.

Is niet het enige merk waarbij ik dit een bezwaar vind trouwens

Overgenomen van HF lid… gelijk de Nato erop met het warme weer…

4 likes

hier word ik gewoon blij van. wat een mooie horloges. vast ook nog wel betaalbaar tissot kennende.

1 like

De bovenste! No doubt!

1 like

Groet uit het zonnige noorden! Ook recent hier op het forum aangeschaft en draagt goed.

1 like

De tweede zou ik niet dragen. Veel te dressy voor mij. De eerste vind ik wel aardig. Maar alles valt en staat met het formaat, voor mij in ieder geval. Daarnaast heb ik liefst een echte duiker. Dus met schroefkroon en minimaal 200m WR. Nou ja, dat is mijn afwijking, waarschijnlijk. Maar je vroeg wat ik ervan vond. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik heb zojuist een witte prx besteld. Zijn er websites waar ik bandjes kan bestellen ervoor ?

4 likes