Tissot only (Deel 1)

Nee, met gewone wijzerplaat een mooi horloge. Maar dit is bepaald geen verbetering, vind ik. Maar ik weet dat sommige mensen die nieuw zijn in de horlogewereld dit heel interessant vinden. Dus ze zullen er best wat verkopen.

1 like

Ik vind het er altijd minder chic uitzien.

Vind het niet heel elegant uitgevoerd eerlijk gezegd. De lijnen zijn gewoon te hard. Als ze nu een ruw oppervlak glas hadden gebruik als wijzerplaat en dan het open gedeelte hadden gepolijst met een mooie overgang dan had ik het wel gemogen.

1 like

12 likes

10 likes

Ik ben zelf bepaald geen topfotograaf, maar dit horloge moet mooier op de foto vast te leggen zijn, toch?! :wink:

1 like

Heb mijn best gedaan voor je

7 likes

O.k., en dat wordt gewaardeerd, hoor! :beers:

1 like

Dit wordt alvast niet mijn 4de Gentleman…
Het mooie eenvoudige van de wijzerplaat wordt er helemaal door vernield.

2 likes

11 likes

De Tissot T complication chronometer.
Tweedehands gekocht.

Uurwerk is een vrij zeldzame ETA 6498-2, dit uurwerk draait een wat hoger tikgetal van 21600.

20 likes

Na 2 weken elke dag de duiker, vandaag de Visodate weer om. Wat een verschil in gewicht :rofl:
Dat blijf ik toch heerlijk vinden aan de hobby, de diversiteit in horloges en het eindeloos kunnen wisselen

19 likes

Zojuist gekocht! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

25 likes

Gefeliciteerd :+1:
Is de 40 mm als ik het goed zie of niet? :thinking:

Super gaaf!

1 like

NA :slight_smile:.
Eens uitkijken naar een ander bandje…

17 likes

Yep, heb ook een 19,5cm pols. Wat een knaller, had al een Powermatic80 PRX blauw en nu de gouden 40mm PRX erbij, heerlijk!

18 likes

Wow! Die is mooi! :star_struck:

2 likes

De NA van mevrouw Gup vanmiddag mogen overhandigen, vintage ‘70s Seastar

20 likes

Heerlijk horloge inderdaad! Ik heb een 40 mm met blauwe plaat en quartz… Lekker retro en chique tegelijk.

Vind dat Tissot echt een ondergewaardeerd merk is. Het zijn hele mooie horloges voor een niet al te dure prijs. Jammer dat ze soms gezien worden als goedkope troep… Wat het absoluut niet is!

2 likes