Tissot only (Deel 1)

Mooi setje. :+1: Ga je de Camping toch zelf houden. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nee, met de Camping ga ik iemand anders blij maken…, maar nu nog ff niet :slight_smile:

1 like

Voor de liefhebbers…

2 likes

Aparte lugs, zeldzaam wijzerblad, box&papers…

1 like

Voor mij een beetje een ‘vergeten’ model wellicht door al het chronografen geweld van de afgelopen tijd…
Wat een plaatje, staat zeker op mijn lange termijn lijst :slightly_smiling_face:

Uw aandacht voor de jaren '50 Tissot Navigator World Time ref. 4002.
In-house Tissot cal. 28.5N-21T 17-jewel bumper automatic movement met shock protection.

8 likes

Bedankt, weer een grail op mijn lijstje :slight_smile::joy:

1 like

You are welcome :yum:

1 like

Waar praten we over qua prijs van deze modellen? Kom op internet slechts een aantal tegen van rond de 4k, is dit realistisch?

1 like

Ik kan daar weinig zinnigs over zeggen, omdat ze niet zo vaak te koop aangeboden worden is een prijsbepaling wat lastiger… en er is een verschil in ref. 4002-1 en ref. 4002-2… anyway, een mooi exemplaar vinden zal al een hele klus worden en de prijs zal niet ‘laag’ zijn…

3 likes

@JimSoul en @Davidf40, ik heb het jubileum exemplaar in mijn bezit en vind de klok bizar mooi.
Toch draag ik hem eigenlijk nooit :thinking:
Als jullie interesse hebben, of de klok gewoon een keer irl willen zien, stuur dan even een pbtje.
Ik woon in omgeving Doetinchem

6 likes

Mmm… ga me eens inlezen in dat model. Heel interessant.
Dank :slight_smile:

1 like

Thanks! Maar ik ben een vintage liefhebber, en zou dan toch eerder neigen naar het origineel. :smirk:
Maar vast genoeg liefhebbers voor dit model. Heel mooi.

1 like

https://www.ablogtowatch.com/tissot-heritage-navigator-automatic-cosc-160-review/

De echte heeft een net iets prettiger diameter vermoed ik.
Toch is deze zeer secuur gelijkend

Verder ben ik niet van plan deze te verkopen…
Although you never know

Als het lukt om een vintage te scoren lijkt het me leuk deze twee eens naast elkaar te bekijken.

1 like

Dank voor je aanbod om het nieuwe exemplaar van dichtbij te bekijken in ieder geval :slight_smile:
Zou toekomst muziek zijn, eerst in de run voor een vintage Glycine Airman.

Als er óóit een komt, laat ik het je weten :slight_smile:

1 like

Er is er hier een op het forum:

Als hij hem tenminste niet in de tussentijd verkocht heeft. :sweat_smile:

2 likes

Net even gekeken, geen enkele twijfel dat dat exemplaar een vintage is. Eigenlijk wel mooi.
Een horloge moet gedragen worden.
En zo ziet ie er ook uit.
Dit model maakt mensen nieuwsgierig merk ik.
Heb zelf jaren een tissot gedragen met metallic bruine wijzerplaat, ziet er nu niet meer zo byzonder uit.

3 likes

Jaren 80 waarschijnlijk of niet? Zijn op het moment niet zo populair; nog 10 jaar laten liggen en hij is weer hip. :smile::wink:

2 likes

Klopt helemaal, gekocht in Breda
Jaaaaaren gedragen :grinning:

1 like

Heb zelf een jaren 90 Tissot 7750 chrono met donkerbruine wijzerplaat (zie mijn avatar) is ook geen hip model momenteel, maar daar was de prijs ook naar :smile:.

1 like