Tissot only (Deel 1)


Een quick and dirty, kort na ontvangst.

De verkoper had er minimaal 10 jaar DNA op verzameld, dus ik heb even danig geboend en dat, wat voor een krokodillenleren band door moest gaan, vervangen door een nieuw Glashütte Original exemplaar…

8 likes

Ja wat een lagen bagger je af en toe op horloges tegenkomt. :grimacing:
Ziet er strak uit op die band. :+1:

1 like

mooie lugs ook :+1:

1 like

Vanmorgen even op de Timegrapher gehad:
amplitude ca. 309 tikfout 0,0 tot 0,1 afh. van positie en afwijking 0 sec. dag… impressive.

10 likes

Lekkere coin edge 516 automatic…

8 likes

https://www.ad.nl/economie/een-negatieve-spaarrente-lijkt-onvermijdelijk~a5d94b7a/

Als je nog 20.000 euro over hebt en niet naar de bank wilt brengen is dit wellicht een optie :sweat_smile:

5 likes

3 likes

7 likes

Tissot ref. 44566 cal. 788 / Navigator Seastar T12 24h.

11 likes

Wat een geweldige klok!
Ik ben al tijden naar een een t-12 Navigator aan het loeren maar nu ik jouw foto’s zie moet ik er direct een hebben.

Dit is echt een prachtvoorbeeld. En de band is ervoor gemaakt.

Een woord: WAUW!!!

1 like

Welk model of referentie is dit? Ik ken hem niet en wil weten welke Tissot het is en vraag me tegelijk af hoe het kan dat ik het bestaan van deze klok heb gemist.
Wat een fantastische klok!

1 like

De Heritage 1973, ref T124.427.16.031.00:

1 like

Ook kleine voorliefde voor Tissot : een nette vintage visodate zou mij wel bekoren

5 likes

Ah geen wonder. Dit is een “nieuwe” klok. Ik moet toch eens onder de vintage steen vandaan komen.

1 like

10 likes

Tissot blijft aantrekkelijk: voor de prijs & uitzicht

2 likes

Vooraf opgemaakte tekstWeet iemand of deze versie van de PRC200 ook in automaat te verkrijgen is? Heb ze nog niet gezien.
Ik had ooit “dit model” in het bezit. Totdat hij stuk ging en ik het liet repareren… bleek het een replica te zijn :slightly_frowning_face:
Sindsdien knaagt het aan mij dat ik dit model nooit echt hebt gehad. Wat vond ik dat toch een mooi horloge :disappointed_relieved:
Ik ben op dit moment aan het orienteren voor mijn eerste automaat en mocht het bestaan dan zal dit zeker in mijn wishlist staan!
https://www.tissotwatches.com/nl-nl/shop/tissot-prc-200-quartz-chronograph-21.html?gclid=EAIaIQobChMImNLHqpuw5QIVEeJ3Ch12vgfqEAQYASABEgJBHPD_BwE

Zwitserland maakt geen deel uit van de EU. Vergeet niet dat er 25% BTW en douane kosten bij komen.

nee hoor, ik heb daar al eens eerder besteld, geen extra kosten