Tissot only (Deel 1)

Inderdaad; alleen is de beugel vrijwel zeker niet origineel. Moet ik nog eens mee aan de slag. :sweat_smile:

Hoort er waarschijnlijk zo uit te zien (bovenste):

4 likes

Dit draadje werkt aanstekelijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

Zo, dat is wat je noemt een beater :muscle::muscle:

Lol! Het is mijn enige horloge er wordt daarom dagelijks gedragen. Helemaal strak en glad is ie daarom niet maar ik de foto’s doen hem niet bepaald goed eerlijk gezegd. Misschien lukt het ooit een betere te maken :joy:

2 likes

Even een doekje eroverheen doet al veel goed denk ik. :sweat_smile:

1 like

Beetje experimenteren met banden. Deze reserve SKX band past nét niet helemaal lekker…

Edit: experiment deel II:

Hier blijft het voorlopig bij!

5 likes

Dag 30: Nogmaals 1939, een cal. 20 “tank”. Eentje die ik eigenlijk nooit draag omdat hij eerst nog wat TLC nodig heeft. :innocent:

11 likes

Dag 31, weer 1939, ook weer een “tankje”, maar nu een kleiner exemplaar, een cal. 19.4.

13 likes

11 likes

7 likes

Dag 32, een paar jaar verder terug naar 1936 met deze cal. 21.7. Ook een die nog wat aandacht verdient; als ik op deze vertrouw is de werkdag zo voorbij. :sweat_smile:

18 likes

4 likes

14 likes

Inmiddels niet meer van mij maar wat een prachtig horloge!

11 likes

Dag 33, weer even niks aan de pols, tijd voor deze cal. 210 uit 1934. :sunglasses:

10 likes

Diepe buiging hoor!

1 like

Dank je; overigens begint het einde wel in zicht te komen. Tenzij ik verder ga met de dameshorloges, dan kan ik nog wel weer even vooruit. :sweat_smile:

2 likes

Toch wel :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Nou, op voorhand dan:
Dank voor het vele delen ik ieder geval. Het was een genot om naar te kijken. Een mooi vervolg op mijn schamele idee.

2 likes

Hoho, dat idee was niks schamel aan, was gewoon een leuk idee. :+1::+1::wink:
En dat niet iedereen zo’n verzamelaar is als ik… :sweat_smile:

1 like

Dag 34, zilveren “cushion case” uit 1932 met 10.5’’’ in-house Tissot kaliber.
Zo’n 26 mm kastje is zelfs op mijn pols even wennen :sweat_smile:

10 likes