Tissot only (Deel 1)

7 likes

@Phrance Mooi hè, heb ik lang geleden ook gehad. Veel horloge voor het geld.
Overigens vind ik de nieuwe (automaat) irl tegenvallen met die ‘lamellen’ op de dial. Op de renders wel mooi, maar in het echie not my cup of tea. En heel duur geworden.

4 likes

Vandaag deze gekocht (Luxury Powermatic 80)

En deze Heritage Navigator heb ik al even

11 likes

Mooie NA, veel kijk en draagplezier met de neiuwe Tissot!

1 like

Laatste aanwinst, wel met wat werk. :sweat_smile:

5e8705a3b9ed474682f27e61c0a3ae6d8bdcc382_1_690x460

5 likes

Ik heb de zilveren Le Locle en ben verliefd op de caseback, maar ik moet toegeven: in het rosé is hij nog mooier. Wauw

1 like

Hallo Tissot liefhebbers, zitten hier mensen die dit model hebben, daar komt ie dan: Tissot PR 100 Automatic Blue Dial, T101.407.11.041.00
Zo ja wat is jullie ervaring met dit horloge. Is dit horloge wat kwaliteit en afwerking te vergelijken met een Seiko SARB die ik b.v. zelf heb.
Hierbij twee foto’s van de beide horloges.!

1 like

Strikt persoonlijk natuurlijk, maar doe mij de SARB maar.

1 like

Nou gezien mij kringloopvonst van vandaag mijn eerste post met mijn eerste Vintage Tissot Woodwatch :+1:
Vind het toch een super bijzonder horloge met een houten kast.
Time 4 some Pics

3 likes

Info gezocht!

Allen,

ik kwam per toeval een Tissot E662/762M tegen. Ik vind duikers mooi en panda dials dus ik was meteen gecharmeerd van deze reversed panda. Nu was ik al niet echt bekend met het merk (maar daar heb ik me inmiddels op ingelezen) maar van deze duiker kan ik geen info vinden. De foto is als voorbeeld. Vraag is eigenlijk, is deze duiker de moeite waard, weet iemand wat meer info over deze duiker en waar moet ik aan denken bij de waarde tegenwoordig van 1 in goede staat?

s-l300

Is niet echt een bekend of populair model. Als ik op ebay kijk gaan ze voor prijzen tussen 100 en 150 Euro. Heb geen ervaring met dit model, maar kwaliteit en afwerking is bij Tissot meestal geen probleem. Als je hem mooi vindt, gewoon doen. :sunglasses:

1 like

3 likes


De PRS516 met veel leuke details…de zwevende indices en de Geneva stripes. (lastig op de foto te krijgen)

3 likes

Vanaf vandaag mag ik mij ook in dit topic melden :grinning:

13 likes

Een van mijn 2 tissots (3 totaal in huize Hoax)

1 like

En ook een echte Tissot doos, zie hier

Wel een echte doos gekregen ja. Met boekjes en al.

Bij deze mijn tissot visodate.
Gekocht met met zwart leer bandje, nu toch een nieuw milanaise bandje gekocht voor de afwisseling.

Geeft gelijk een heel ander uiterlijk.

6 likes

5 likes

Tissot Visodate

5 likes