Tissot only (Deel 1)

Erg veel horloge voor het geld!
En mooi, heul mooi

(waarom had ik de mijne nou eigenlijk verkocht?)

1 like


Space age tissot T-12

5 likes


TISSOT Tradition Chrono

3 likes

Ik heb mezelf zo beloofd geen quartz uurwerken te kopenā€¦

Maar ik blijf in mijn gedachten steeds terugkomen op deze Tissot, zeker sinds ik m in het echt heb gezien in Trier (D)ā€¦

Het is gewoon niet eerlijkā€¦ Maar ik voorzie deze nog voor de zomer ben ik bang :slight_smile:, En dat die dan quartz is kan me lekker niks schelen :stuck_out_tongue:
En dat terwijl ik nog een horloge in bestelling heb staan (hahaha de HFLE 2017, dus die telt lekker niet)

3 likes

Die gaat er bij mij vrijwel zeker ook komen, weet alleen nog niet in welke kleur en hoe lang ik het nog kan uitstellenā€¦ :grin::grin:

Vind de witte ook wel heel fraai:

2 likes

Valt me nu pas op dat ik de mijne hier nog nooit heb gepost. Dus bij deze:


Le locle automatisch

Heerlijke horloge met prachtige wijzerplaat en caseback. Bevalt super goed reeds ongeveer 5 jaar in bezit.

4 likes

Misschien een groupbuy opzetten :rofl::rofl::rofl:
Die stalen band is trouwens prachtig!!!

1 like

Stalen band is inderdaad fraai; heb een keer bij een juwelier een poosje voor de vitrine naar staan kijken en even overwogen om te vragen of ik hem mocht passen, maar was op dat moment echt niet in de markt en wilde mezelf niet nog meer in de verleiding brengen, dus niet gedaan. :innocent::innocent:

1 like

Tissot PRC 200 Automatic Chronograph, C01.211 (Lemania 5100).

6 likes

Oltskoel prs516

5 likes

Die witte is inderdaad erg smakelijk!:yum: Ook al een paar keer verlekkerd naar staan kijken in de vitrineā€¦

1 like

Al 10 jaar mijn vaderā€™s daily beater.

5 likes

Vandaag mā€™n Tissot collectie eens bij elkaar gezocht, zou ik dan toch een verslaving hebbenā€¦ :thinking::thinking::joy::joy:

Er zitten er overigens ook nog een stuk of 10 in de projectenbakā€¦ :grin:

15 likes

Mijn vintage Tissotā€¦

Is inmiddels ook ontdekt door mijn vrouw:


14 likes

Mooi! Die rose gouden chronograaf op die bruine krokoband, is dat een vintage? Mooi ding!

1 like

Dat hoeft niet per se hoor. Je verzamelt toevallig een heel mooi horlogemerk. :slightly_smiling_face::ok_hand:

Die vintage chronografen zijn echt heel erg mooi! :ok_hand:

Ik heb ergens nog een mooie vintage doublĆ© Stylist handwinder liggen; die zal ik eens uit de mottenballen gaan halen. Ik word ineens weer enthousiast van Tissotā€¦ā€¦:relaxed:

2 likes

Supermooi! :heart_eyes:

1 like

Inderdaad, is van 1945, uurwerk is een Lemania 15TL, grailmateriaal voor mij. :heart_eyes:

!

11 likes

Erg mooi!

1 like

Dank je, jouw 808A is ook fraai, heb hem hier al vaker langs zien komen; ik snap dat je vrouw hem ook mooi vindt. Die vintage afmetingen zijn voor de damespols ook heel geschikt. :sunglasses:

Heb hem trouwens ook in mā€™n Tissot chronoā€™s documentje gezet:
https://drive.google.com/open?id=0B-BuT5xHIR-rWW12dDRsX3JaS0k

1 like