Tissot only (Deel 1)

Ik geef de stalen band een kans. Vind het wel staan (en mijn vrouw vond de blauwe rubber band van Barton niet zo geslaagd :stuck_out_tongue_winking_eye:)

14 likes

Mooi op staal, prima combi! En misschien gewoon licht opschuren op de ‘pijnlijke’ randen :nerd_face: met een niet te grof schuurpapier.

1 like

Leuk, zo een had ik vroeger ook. Was jaren mijn daily! Enjoy!

14 likes

Ik mag hier eindelijk posten. Al een tijdje de gentleman op het oog en sinds vandaag in bezig. Wat een plaatje al zeg ik het zelf :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

28 likes

Erg mooie Tissot!:ok_hand:

1 like

Heel mooi!

1 like

Een andere band op de Tissot gezet,
vind het zelf een geslaagde combi.

3 likes

Mooi horloge Dave, veel draagplezier! Ik heb dit horloge ook gehad maar een tijdje geleden verkocht. Omdat ik het toch een erg mooi horloge vind en hem stiekem ook wel mis heb ik nu de versie met crosshair in bestelling staan:

afbeelding

16 likes

Bedankt, moet zeker lukken. Die crosshair is ook wel vet. Ik denk dat hij het ook mooi zou doen op een blauwe leren band. Ik heb dat nu bij mijn seiko presage en dan springt de wijzerplaat er meer uit

1 like

Heb de originele stalen band er ook bij besteld dus zal af en toe misschien wat afwisselen :slight_smile:

1 like

Staat bij ook op de wishlist ooit.

1 like

Een hele mooie Tissot.

1 like

Hier zijn die van mij…:


37 likes

Fraaie collectie chrono’s :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Zeker een plaatje! :heart_eyes:

Wat vind je van de gepolijste schakels in de band?

1 like

Een topper van Tissot.

2 likes

Ik vind het wel netjes, geeft de band net iets extra’s. Ik hou niet echt van standaard oyster bracelets

1 like

Zit een ETA 2824-2 in, het werkpaard onder de Zwitserse uurwerken en bij elke horlogemaker te servicen. Kun je niet veel verkeerds aan kopen, zeker niet voor 399 Euro.

Dus als je hem mooi vindt, doen :+1:

1 like

17 likes