Tissot only (Deel 1)

De nieuwe 2021 Visodate 42 mm met powermatic 80 uurwerk.


In blue op mijn wenslijst.
5 likes

10 likes

Sorry maar wat een verschrikkelijke achteruitgang t.o.v. de eerdere modellen.

1 like

Nog maar even een paar (plaatjes) van mij:

11 likes

Gaaf zeg, die groene plaat!

Mijn blauwe verdient eigenlijk ook meer draagtijd dan hij nu krijgt:

15 likes

Kan hier nu even niet het filmpje kijken, maar was de vorige niet kleiner? Vind 42mm wel wat groot klinken voor een dergelijk model.

Vorige model was 40 mm . De. Vorm is hetzelfde gebleven.

1 like

Vorm van de lugs is wel anders. Vind de nieuwe “gedraaide” lugs wel mooi. Die grotere diameter is onnodig en jammer.

2 likes


Anytimewatches.com
Met leer voor 535€.
Inclusief bezorging.
Nu met powermatic 80 uurwerk.

3 likes

Door al dat thuiswerken echt incidenteel nog een overhemd aan, weinig polstijd voor deze daardoor maar blijf het een mooi exemplaar vinden.

10 likes

Hier een leuke discussie over dit fenomeen. Een net horloge kan toch altijd? :wink:

1 like

15 likes

13 likes

Ook een fijne.

7 likes

Ook maar eens hier laten zien

13 likes

11 likes

Wat is dit voor uitvoering? Patroon op de wijzerplaat lijkt op de swiss edition, maar die heeft volgens mij geen zwarte kast :thinking::thinking:

liefhebbers,

ik heb sinds kort een Tissot PCR200 in mijn bezit;
een heel degelijk en mooi horloge trouwens, ver boven mijn verwachtingen zelfs

het punt is nu dat deze net wat knetlt om mijn arm… ik ben op zoek naar 1 schakel

heb mij gek gezocht , maar niet te vinden, of ik moet een volledige band aankopen (200€)
(het horloge zelf kost ± 470€)

mijn vraag; heeft iemand hier toevallig een schakel te veel en die het kan missen? wil je hiervoor vergoeden)

hardsteel band T461

alvast bedankt

3 likes

Volgens mij kunnen Tissot dealers gewoon losse schakels bestellen. Zou gewoon even langsgaan.

1 like

Wat @wbcoupe zegt. Heb je dat al geprobeerd? Mijn juwelier bestelde ook een halve schakel voor mijn Longines, het lijken mij gewoon beschikbare onderdelen. Indien een courant/recent model.

1 like