Tissot Woodwatch w151 B+P

Alleen te koop

Ik hou er altijd van als horloges iets speciaals hebben wat je weinig ziet. Dit horloge is gemaakt van hout. De laatste jaren zijn er wat meer merken die ‘houten’ horloges maken, maar er zijn maar weinig Zwitserse merken die dit doen. Tissot maakte lang geleden al houten horloges. Dit model komt uit 1991 en ziet er nog uitstekend uit. De gevlochten leren band ziet er ook nog goed uit voor zijn leeftijd. Dit horloge lijkt vrijwel niet gedragen. In ieder geval niet door mij! Ik heb hem 1 keer om gehad i.c.m. mijn bruine/cognac leren gevlochten schoenen, wat overigens wel een hele toffe combi is.

Horloge komt als full set, dus doos en papieren.

Kleur van het horloge is bruin, maar in fel licht kleurt de houten kast richting een cognac achtige kleur.

Merk en model: Tissot Woodwatch w151
Diameter: 38mm
Leeftijd: 1991
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: beide, maar verzending is voor rekening en risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): ziet er uitstekend uit, geen duidelijke zichtbare beschadigingen.
Soort uurwerk en kaliber: quartz
Vraagprijs: € 150
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

1 like

Up

1 like

Up

Up

Up, € 140.

Up

Vind je het leuk een horloge in je collectie die echt anders is als anders voor niet al te veel geld? Dit houten horloge is zeker niet standaard!

Up, € 135!

Up

€ 130!

Up