Titoni space star automatic

Er staat een mooie titoni te koop op
www.tungchoy.com
Is dit een echte? Kijk eens naar de wijzerplaat? Eta 2824-1 klopt dat bij dit type?
Waar zijn de kenners?
Henri

niemand die een beginner kan adviseren? komop men

Ik snap je enthousiasme heel erg goed, maar zo werkt het forum niet. Een reactie komt op je vraag als iemand daar een antwoord op weet, maar je moet je vragen ook redelijk stellen en niet bij ieder horloge wat je op internet tegenkomt een vraag op het forum posten.

Wat belangrijk is (en leuk en leerzaam), is eerst zelf op onderzoek gaan. Ga eerst op zoek op Google, maak vergelijkingen met andere Titoni’s (bv op ebay), lees over het merk op hun eigen site. En als je dan nog geen antwoord hebt op je vragen kun je die hier natuurlijk altijd stellen maar ik denk dat het aantal vragen waar je nu mee zit dan al flink zijn afgenomen :wink:

akkoord maar ik koop niet graag en kat in de zak en op een forum zit veel ervaring.Lijkt mij verstandig om daar gebruik van te maken.Ik zie op het forum een handelaar vragen of zijn aanikoop echt is en wat daar de prijs van is.Dat is commercieel enNIET de bedoeling van een forum.Beginners een helpende hand toesteken lijkt mij daarom NIET verkeerd.Bedankt voor de reactie.Alles moet geleerd worden

Beurshandelaar en geen horlogehandelaar.
Het universal horloge is niet in trek. 6 dagen op ebay gestaan voor 100 euro en niemand die het koopt. Ik kocht 'm en wil graag meer info over het gekochte klokje. Niet raar toch?

Trader

Hallo Henri,

uiteraard is niemand hier te beroerd om een reactie of antwoord te geven op je vraag. Maar niet als je bij elk horloge dat je tegenkomt direct een topic opent en vraagt hoe en wat over dat bepaalde horloge.

Doe idd wat Henrik zou, lees je eerst eens in in bepaalde merken of modellen die jou interesseren, zoek vergelijkende site’s met prijzen en achtergrondinformatie en trek op die manier je éigen conclusie. Mocht je dan alsnog twijfelen of je wel de goede conclusie hebt getrokken kan je altijd aan de mensen hier nog eens vragen hoe en wat het nou eigenlijk is.

Nog een ander punt is bijv. in elke post het adres van Tungchoy te plaatsen. Niets mis mee, maar er is meer dan alleen Tungchoy, dus net wat ik eerder al zei, zoek eens op andere webwinkels, vergelijk de modellen die hij te koop heeft met andere modellen elders enz. Daar leer je zelf meer van en houd het ook wat overzichterlijker op het forum! :slight_smile:

Afijn, welkom in elk geval en leuk te lezen dat je zo enthousiast bent. Veel plezier en leerzame momenten op het forum. (tu)