TK | 1992 Tudor (Rolex) Submariner ref. 79090 Zwart/Oyster/Plexi

Beste forumleden,

Bij deze gaat mijn Tudor Submariner (gemaakt door Rolex) met referentie 79090 in de verkoop. Het horloge komt uit 1992 en komt met originele doos, boekjes en ankertje maar zonder originele garantiepapieren. Het uurwerk heeft in 2018 een full service gehad en loopt perfect, alle verzettingen zijn soepel. Alle kastnummers en bandnummers kloppen en zijn ook periode correct. Het tritium is mooi en egaal verkleurd en de kast is nog dik. De originele folded Oysterband vertoont geen rek en kom je niet vaak in deze staat tegen. Dit is de laatste referentie Tudor Sub die origineel geleverd is met plexi glas. Hieronder volgt het bekende lijstje:

Referentie: 79090
Model: Tudor Submariner
Diameter: 40mm excl. kroon
Materiaal: Staal
Jaar: 1992 (sinds oktober 2021 in bezit)
Gang reserve: ±50 uur
Uurwerk: Tudor gemodificeerde ETA
Doos/Papieren: Incl. doos, boekjes, ankertje excl. garantiepapieren
Staat: Mooie en originele staat
Vraagprijs: €7.850,- (op Chrono24 al snel €8.500,- tot €9.500,- voor vergelijkbare staat). Tevens ook te ruil tegen bepaalde Rolex of nieuwe 2021/2022 Omega Speedmaster Professional.

Als er nog vragen zijn of als je serieuze interesse hebt, stuur mij dan gerust een PB. Het horloge is persoonlijk op te halen of verzekerd verzenden met risico voor koper. De koffie staat klaar en ik heb altijd tijd voor een leuk gesprek. Ik verkoop het horloge omdat ik graag weer iets anders wil proberen en wat cash wil vrijmaken. Hij is tevens te ruil tegen bepaalde Rolex of de nieuwe Omega Speedmaster Professional.

De prijs is €7.850,- of doe mij een aantrekkelijk en reëel bod. Bekijk goed de foto’s hieronder voor een mooi en duidelijk indruk van het horloge. Toch moet ik eerlijk zeggen dat het horloge in werkelijkheid nog veel meer aanspreekt dan enkel op foto’s!

Groeten,
Sam

93 likes

Up voor deze super gave Sub!

3 likes

Up!

6 likes

Up!

2 likes

Up!

2 likes

Up!

3 likes

Up!

3 likes

Up, doe een mooi bod en wie weet!

1 like

Veel voorstellen gehad maar niet de juiste en geen doorpakkers.

Binnenkort zet ik hem internationaal in de verkoop dus pak je kans nu het nog kan!

8 likes

Up, prijs is bespreekbaar.

1 like