TK: 2x Victorinox Chrono Classic 41mm combo-deal

Te koop: Victorinox Chrono Classic 41mm (x2) :slight_smile:
Worden niet afzonderlijk verkocht

• De zwarte chrono classic heeft een week geleden een nieuwe batterij gekregen + een waterdichtheidstest van 10ATM bij mijn horlogemaker
  • De rode moet mogelijks over een jaar een nieuwe batterij
  • Beide chronograaffuncties verlopen tip top zoals het hoort.
  • Uiteraard ook saffierglas op beide exemplaren

Merk en model: Victorinox Chrono Classic
Diameter: 41mm
Leeftijd: De zwarte is als ik het goed heb onthouden 1.5 jaar oud, de rode geen idee (overgenomen via het forum)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: ~2020
Papieren, doos en eventuele accessoires:

• Doos en papieren + blanco garantiekaart voor de zwarte
  • Watch only voor de rode
  • Oja, ook nog een bonetto cinturini band erbij
  • Geen extra links op de stalen band maar een pols onder 18cm zal zeker geen tekort komen
    Verzendkosten of afgehaald: Verzendkosten 50/50 of op te halen in regio Belgisch Limburg

Conditie (krassen, werking etc): Mooie staat, kan enkel het stipje op de bezel van de rode chrono opmerken (goed zichtbaar op foto) + uiteraard de gebruikssporen (ook proberen vast te leggen op de foto)

Soort uurwerk en kaliber: ETA quartz chrono (indien nodig kan ik opzoeken welk kaliber)
Vraagprijs: 250 euro voor beide exemplaren , dit lijkt me een zeer respectabel aanbod

Bedankt :slight_smile:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

3 likes

Up, het is inderdaad een chrono waarbij de grote wijzer de chronofunctie aangeeft.

Stond inderdaad op stopstand bij de foto’s van de zwarte.

€225 voor de set

:arrow_up: :arrow_up: :arrow_up: :arrow_up: :arrow_up:

Nogmaals in de belangstelling

200…

1 like