TK Adanac Navigators - OG issued - en voorloper van de Marathon Bod Welkom

De opruiming gaat verder… funding voor een laatste topper :crazy_face:

Te koop en niet te ruil ,
alle 3 de stalen versies uit 1986, 1988 en 1990 met datum :star_struck: Dus niet die fiberglass rommel en Nooit commercieel verkocht, alleen aan de USAF en Canadian forces geleverd en ze hebben wat stof gehapt in " midden oosten / gulf " .

De OG issued ones dus, google maar als je het niet geloofd !

Van origine zijn dit quartz uurwerken maar ik heb ze omgebouwd naar automaat eta 2892-a2. Gewoon, omdat het kan :smile:

Dus, ben je liefhebber dan kun je deze nu binnen harken, en met name de datum versie is zeldzaam, voor 2400,- euro voor alle 3. Er bij zitten 2 van de originele quartz uurwerken ( 1 met de datum ) de originele wijzers van de 1990 en alle 3 de batterij clips. En misschien vind ik nog ergens de nato straps.
Ze komen alle 3 op een stalen band, de 86 heeft drilled lugs en is dus flexibeler, de 88 en 90 hebben fixed bars. Dus dat is dan 800,- p/st en dat kun je nergens vinden op het www. Wil je ze los ?? dan zijn ze veel duurder, of doe mij maar een lekker bod !

Merk en model: Adanac by Gallet
Diameter: 43mm
Leeftijd: lijkt me duidelijk …
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): in de loop der jaren 2019/2020
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: onderdelen , de 88 heeft een aftermarket acryl insert van de Benrus type 2, met hetzelfde 3D diepte effect van de uurnummers.
Verzendkosten of afgehaald: verzenden euro 10,- aangetekend
Conditie (krassen, werking etc): werking is goed, deze hebben echt dienst gedaan dus er zijn krassen en sporen op de kast
Soort uurwerk en kaliber: eta 2892-2a
Vraagprijs: 2400,-

Op mijn IG staat een filmpje In Motion… Ron__W

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

9 likes

Bieden mag :money_mouth_face:

:grin: :star_struck: :joy: :grimacing: :thinking: :+1: :partying_face: :hugs:

:grin: :+1: :hugs:

3 voor de prijs van … ???

Of wil je alleen een 86 of 88 ?? Vragen en bieden staat vrij !

:partying_face: :star_struck: :+1:

:smiley: :smile: :rofl: :upside_down_face: :hugs: :grimacing: :partying_face: :sunglasses:

:hugs: :upside_down_face: :+1: